Мета:
Навчальна: вчити дітей називати пори року англійською мовою, ознайомити з лексико-граматичною структурою Days of week.
Розвивати: розвивати фонетичний слух, формувати вміння використовувати міміку, жести, емоційне забарвлення голоса.
Виховна: виховувати вміння слухати вчителя, любов до природи, тварин.
Практична: практично використовувати граматичну структуру Days of week культуру спілкування.
Тема уроку. Days of week
Мета:
Навчальна: вчити дітей називати пори року англійською мовою, ознайомити з лексико-граматичною структурою Days of week.
Розвивати: розвивати фонетичний слух, формувати вміння використовувати міміку, жести, емоційне забарвлення голоса.
Виховна: виховувати вміння слухати вчителя, любов до природи, тварин.
Практична: практично використовувати граматичну структуру Days of week культуру спілкування.
Тип заняття: уведення нового матеріалу.
Обладнання: казковий герой мавпочка, дидактичний матеріал, аудіо відео матеріал.
Хід заняття.
І. Організаційна частина.
1.1Організація класу
- Hello children.(Hello teacher.)
- How are you today? (Fine thank you.)
- My name is Anna Vihtorovna I am your English teacher.
Дітки сьогодні до вас в гості завітав казковий герой. Це моя помічниця мавпочка ( monkey). Вона хоче з вами погратися. Але він розумію тільки англійську мову. Давайте з ним привітаємося, познайомимося та заспіваємо для нього пісеньку ‘‘Hello”.
1.2 Фонетична зарядка.
1.I’ll sing you’ll listen.- Я співаю ви слухаєте.
2. What is this song about? – Про що йдеться в цій пісні?
3. Sing after me line by line.- Співайте за мною по рядочку.
4. Sing with me.- Співайте разом зі мною.
5. Sing without me.- Співайте без мене.
6. Whe wants to sing?- Хто хоче проспівати?
Listening
Hello, good morning
How are you?
How are you?
I am fine, thank you.
I am fine, thank you.
I am fine, thank you.
I am fine, thank you.
Hello, good morning
Hello,hello.
How are you? How are you?
I am fine, thank you.
I am fine, thank you.
I am fine, thank you.
I am fine, thank you.
Good Ok.
1.3 Півідомлення теми і мети уроку.
- Do you like to play games? Дітки, а ви любите гратися?( Так).
- А відгадувати загадки? ( Так).
Тоді давайте відгадаємо декілька загадок. Слухайте уважно, у загадці є слово-підказка.
Зараз я прочитаю вірш, а ви уважно слухайте.
(Незнайомі слова ти закриваю: washes, irons, cleans, mends clothes, shopping, cooks, tired. Замість цих слів просто фотокартки вивішуєю після того, як прочитала 1 раз для учнів. А дні тижня підкреслюю )
- Tell me, please, what is this poem about? (Скажіть, будь ласка, про що це вірш?)
- This poem is about woman. (Це вірш про жінку)
- What is interesting have you learnt?( Що цікаво ви дізналися?)
- Я дізнався, що місіс Гранді робить щось у різні дні.
- It's good. (Це добре.
- Days of the week. (Дні тижня)
Дітки, то ви здогадалися про що ми сьогодні будемо говорити ?
-Так.
Про що? Про пори року.
Monkey каже Days of the week.
Repeat al to gether.
Українською день - Day, тиждень - week . а разом дні тижня - Day of the week.
Look at the board and read, translate the questions: What are your favourite days of the week? Why do you like them? (Подивіться на дошку на дошці написані питання які я вам прочитаю , і дайте на них відповідь на питання: Які ваші улюблені дні тижня? Чому ви їх любите?)
ІІ. Основна частина.
2.1
На дошці є плакат «Дні тижня». І такий же аркуш є і в учнів.
Зараз я прочитаю слова дні тижня, а ви уважно слухаєте і повторюєте разом зі мною три чотири.
Listen and repeat. Учні повторюють нові слова замною.
Sunday неділя
Monday понеділок
Tuesday вівторок
Wednesday середа
Thursday четвер
Friday п’ятниця
Saturday субота
Please, listen, repeat the new words after me. Read them together and one after another.
(Діти повторюють слова за мною і читають їх разом, по черзі).
2.2. Вправа
Індивідуальне називання слів (Гра “Мікрофон“: окремі учні повторюють за за мною слова в мікрофон).
Або Я зараз буду кидати м’яч і говорити слово, а ви повинні повторити за мною.
2.5.Фізкультхвилинка
- Children. It’s time to have a rest.( Діти. Прийшов час, щоб відпочити.)
2.6. Введення літери M m
- Look at the board
- What is it? ( молоко, місяць, миша,мавпа)
- Який звук ми чуємо?( ем)
А літера у нас М
M і-1-і-2-і-3-і
Починаємо писати трохи нижче верхньої міжрядкової лінії з плавного елемента проводимо пряму подовжену паличку до нижньої рядкової лінії відриваємо ручку. Другий елемент починаємо писати від другого елемента плавний елемент проводимо пряму подовжену паличку до нижньої рядкової лінії відриваємо ручку. Третій елемент починаємо писати від 2 елемента проводимо пряму подовжену паличку торкаємось нижньої рядкової лінії і заокруглюємо праворуч.
m
Починаємо писати від верхньої рядкової лінії коротку похилу паличку до нижньої міжрядкової лінії відриваємо руку другий елемент пишемо пишемо по 1 елементові….
А тепер візьміть ручки в руку і напишемо ці літери в повітрі під рахунок. Разом зі мною 3-4.
Тепер в зошитах напишіть рядочок великої і маленької букви ем M m
Резерв часу гра «перекладач»
Гра «Перекладач»
Okay, now we will play the game. Look at the blackboard. You can see some cards on it. You have to go to the blackboard and choose the card and translate the word from Ukrainian into English (понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота, неділя)
(Добре, тепер ми будемо грати в цю гру. Подивіться на дошці. Ви можете побачити деякі карти на ньому. Ви повинні йти до дошки і вибрати карту і перевести слово з української на англійську)
ІІІ Підсумок уроку.
3.1 Підведення підсумків
- Отже діти яку букву ми сьогодні вивчили на уроці?(ем)
- Як називаються дні тижня?
- Thank you very much?
На цьому наше заняття завершується, наше мавпенятко monkey каже вам також «Thank you very much», те, що ви його навчили і каже вам до нових зустрічей.
- See you, good-bye, children.( Good-bye teacher, good-bye monkey)