Тема уроку: Редактор формул в MS WORD.

Про матеріал
Тема уроку: Редактор формул в MS WORD. Практична робота "Вставка в документ формул" Тип уроку: урок із застосування сучасних комп'ютерних технологій. Вид уроку: комбінований урок. Технологія: індивідуально-орієнтована. Мета уроку: навчити вставляти в документ фізичні й математичні формули з використанням редактора формул. Розвиток інтересу, уваги, упевненості у власних силах. Завдання уроку: навчальна - застосувати для розв'язку реального завдання знання можливостей текстового редактора. Проконтролювати рівень засвоєння учнями програмного матеріалу. виховна - розвиток пізнавального інтересу, творчої активності учнів і позитивного відношення до предмета; розвиваюча - розвиток логічного мислення, формування вмінь грамотно конструювати свої знання, аналізувати отриману інформацію. Устаткування: комп'ютерний клас, що полягає з 16 комп'ютерів; оснащений програмним забезпеченням, операційна система Wіndows, пакет прикладних програм Mіcrosoft Offіce. Плазмова панель.
Перегляд файлу

 

 

Тема уроку: Редактор формул в MS WORD.

 

Практична робота "Вставка в документ формул"

Тип уроку: урок із застосування сучасних комп'ютерних технологій.

Вид уроку: комбінований урок.

Технологія: індивідуально-орієнтована.

 

Мета уроку:  навчити вставляти в документ фізичні й математичні формули з використанням редактора формул. Розвиток інтересу, уваги, упевненості у власних силах.

Завдання уроку:

навчальна -  застосувати для розв'язку реального завдання знання можливостей текстового редактора. Проконтролювати рівень засвоєння учнями програмного матеріалу.

виховна -  розвиток пізнавального інтересу, творчої активності учнів і позитивного відношення до предмета;

розвиваюча - розвиток логічного мислення, формування вмінь грамотно

       конструювати свої знання, аналізувати отриману інформацію.

 

Устаткування: комп'ютерний клас, що полягає з 16 комп'ютерів; оснащений програмним  забезпеченням, операційна система Wіndows, пакет прикладних програм Mіcrosoft Offіce. Плазмова панель.

План уроку:

 

Название раздела

время

1

Організаційний момент (вітання, перевірка відсутніх).

1 хв

2

3

 

 

 

4

Визначення мети й завдань уроку.

Актуалізація опорних знань.

- перевірочна самостійна робота з минулої теми (тест)

 

Пояснення нового матеріалу (презентація)

- запис у зошит основних понять і означень.

1 хв

 

5 хв

 

11 хв

5

Практична частина уроку (робота з підручником, за персональним комп'ютером, індивідуальні завдання на картках).

17 хв

6

Підведення підсумків уроку

2 хв

7

Завдання додому

1 хв

 

Хід уроку:

1. Організаційний момент.

Вітання учнів, перевірка присутніх.

2. Определение цели и задач урока.

 

3. Актуализация опорных знаний.

Перевірка домашнього завдання у формі тестової роботи. (5 хв).

Тест 

  1. Текстовий редактор - це програма, призначена для:

  1.    Створення, редагування й форматування тестової інформації;
  2.    Роботи із зображенням у процесі створення ігрових програм;
  3.    Керування ресурсами персонального комп'ютера при створенні документів;
  4.    Автоматичного перекладу із символічних мов у машинні коди.

 

    2. Курсор - це

  1.    Обладнання введення тестової інформації;
  2.    Клавіша на клавіатурі;
  3.    Найменший елемент зображення на екрані;
  4.    Мітка на екрані дисплея, що вказує позицію символу, що вводиться із

   клавіатури.

 

    3. Редагування тексту являє собою:

  1.    Процес виправлення помилок набору тексту;
  2.    Процес оформлення зовнішнього вигляду документа;
  3.    Процес зчитування раніше створеного тексту
  4.    Процес збереження тексту на диску.

 

   4. У текстовому редакторі при завданні параметрів сторінки встановлюються:


  1.                  Гарнітура,розмір, начертание;
  2.    Отступ и интервал;
  3.    Поля, ориентация,
  4.    Стиль, шаблон.

 

   5. Меню текстового редактора - це:

  1.               Частина його інтерфейсу, що забезпечує перехід до виконання різних операцій над текстом;
  2. Програма, що забезпечує керування ресурсами ПК при створенні документа;
  3. Своєрідне "вікно", через яке текст проглядається на екрані;
  4. Інформація про поточний стан текстового редактора.

 

 

   6. Шаблоном - у текстовому редакторі називають:

  1. Спосіб завдання сторінок на екрані монітора;
  2. Порожню заготовку документів певного призначення;
  3. Спосіб висновку на кожній сторінці документа однакового тексту;
  4. Вибір параметрів сторінки.
    1. Текст, набраний у текстовому редакторі, зберігатися на зовнішньому

              запам'ятовувальному пристрої (магнітному, оптичних дисках і ін.):


  1. В виде файлу;
  2. Таблицы кодировки;
  3. Каталога;
  4. Директории.

 

4. Пояснення нового матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Практична частина уроку

 

У підручнику розглянутий інший варіант виклику редактори формул. Це команда: [ Вставка-Об'єкт…], у  діалоговій панелі, що з'явився, "Вставка об'єкта" на вкладці "Створення" у списку "Тип об'єкта" вибрати пункт Mіcrosoft Equatіon і нажати на клавішу "ОК".

 

 

Завдання: Вставити в документ формулу закону Ома й формулу визначення  корінь квадратного рівняння.

 

Завдання: Робота з індивідуальних карток:

 

Контрольна робота

Варіант 1

 1. Решить уравнение .

 2. Найти наименьшее положительное x, удовлетворяющее неравенству

   

 3. Найти произведение корней уравнения .

 

 

 

Завдання: Робота з індивідуальних карток.

Приклад індивідуальної картки:

 

Контрольна робота

Варіант 2

 1. Решить уравнение .

 2. Найти наименьшее положительное x, удовлетворяющее неравенству

   

 3. Решите уравнение.

 

 

 

Завдання: Робота з індивідуальних карток.

Приклад індивідуальної картки:

Контрольна робота

Варіант 3

 1. Решить уравнение .

 2. Найти наименьшее положительное x, удовлетворяющее неравенству

   

 3. Запишіть матрицю .

6. Підведення підсумків.

Практична робота показала, що всі учні засвоїли нову тему.

Научились вставлять в документ физические и математические формулы.

  1. П'ять учнів працювали за індивідуальним завданням.
  2. Показали гарне знання текстового редактора.
  3. Мети уроку досягнуті.
  4. Оцінки за урок наступні:…..
  5. Оцінки за тестування я скажу на наступному уроці.

 

Домашнє завдання. Скласти завдання з використанням редактора формул

7.  Список використаної літератури:

  • Анеликова Л.А. Упражнения по текстовому редактору Word (+CD). Информатика. Поурочное планирование. 2007
  • Самылкина Н.Н. Построение тестовых заданий по информатике, издательство: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2005.
  • Угринович Н.Д. Информатика и ИКТ. 8 класс. БИНОМ. Лаборатория знаний, 2009.

 

 

 

 

doc
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
2401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку