Тема уроку:Їжа та напої.Мої улюблені продукти харування.

Про матеріал

Тема уроку:Їжа та напої.Мої улюблені продукти харування.

Мета уроку:

Навчальна-ввести та закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі: Їжа та напої.Мої улюблені продукти харування;

-формувати уміння одержувати із тексту та ілюстрацій нові знання;

-формувати навики роботи з підручником та зошитом із друкованою основою.

-формувати уміння читати і писати у швидкому темпі;

-формувати уміння конкретизувати набуті знання та використовувати їх на практиці;

Розвиваюча-сприяти збагаченню словникового запасу;

-сприяти розвитку усного та писемного мовлення;

-сприяти розвитку спостережливості,уваги,уяви та мислення;

-формувати вміння працювати за зразком та вказівками вчителя;

-формувати вміння до оцінки якості відповідей своїх товаришів;

Виховна-виховувати уважність,зібраність,спостережливість;

-виховувати культуру поведінки та свідому дисципліну;

-виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови;

-сприяти попередженню втоми на уроці

Методи навчання:бесіда,діалог,пояснення,робота в групах та парах,робота з підручником,самостійна робота

Тип уроку:комбінований

Обладнання:підручник,зошит,CD запис,магнітофон,наочність,плакат,

роздатковий матеріал

Очікуваний результат:учні повинні показати свої знання по вивченій темі,використовуючи вивчений лексичний та граматичний матеріал в усному та писемному мовленні при різних видах роботи.

План уроку

1.Організаційний момент.

  • ü Привітання

Good morning boy and girls!How are you?

What's the weather like today?What day(date,month)is it now?

  • ü Повідомлення теми та мети уроку

Today we'll speak about food and drinks.Let's start our lesson.

2.Введення в іншомовне середовище:

  • Ø Подача лексичного матеріалу по темі:

Apple,beans,biscuits,cheese,chicken,coffee,cola,crisps,fish,milk,nuts,pasta,salad,tea,water.(учитель показує малюнки,учні їх називають)

  • Ø Закріплення

-учні складають речення за зразком вчителя:

I like_________

I don't like_______

-виконання вправи з підручника біля дошки :

учні по черзі виходять до дошки і заповнюють таблицю

Meat

Vegetables

Drinks

Fruit

Other

3.Фізкультхвилинка

Гра «Їстівне – неїстівне»

Учитель вибірково кидає м'яч учням, які стоять перед ним, і називає різні слова,

як їстівні (слова до теми «Їжа /Food»), так і неїстівні. Якщо учень ловить м'яч, це означає, що він згоден з'їсти те, що учитель йому пропонує. Якщо ні – це

означає, що він відмовляється. Потім роль вчителя може виконувати учень.

4.Основна частина уроку

  • v Розвиток навичок слухання

Pre-listening

Учні перекладають слова,записані на дошці:

Chicken,cola,fish,milk,apple,biscuits,trainers,fashion,cycling,park.

While-listening

Учні слухають текст перший раз і намагаються зрозуміти його зміст,потім слухають ще раз і заповнюють пропуски,використовуючи слова з дошки.

Post-listening

Учні виконують завдання до тексту,щоб показати чи правильно вони зрозуміли його зміст(робота в групах):

1)True/False sentences

-I've got an important football match on Monday(False)

-Before game I eat some pasta,chicken or fish and salad(True)

-You can drink cola on a match day(False)

-Protein isn't important in our life(False)

-To be healthy you must sleep 8 hours every night(True)

2)Choose the right answer

Eat some…….three times a week.

a)beans

b)chocolate

c)cheese

Drink……….glasses of milk every day

a)one

b)two

c)ten

I haven't got money for the designer…….

a)dress

b)shoes

c)trainers

3)Translate the paragraph into Ukrainian

(кожна група отримує абзац для перекладу на д/з)

  • v Самостійна робота

Учні працюють в зошитах з друкованою основою,учитель допомагає при потребі.

5.Подача домашнього завдання.

6.Підсумок уроку та оцінювання.

Перегляд файлу

Клас 5-Б

Урок

Дата проведення-

 

Тема уроку:Їжа та напої.Мої улюблені продукти харування.

 Мета уроку:

Навчальна-ввести та закріпити лексичний та граматичний матеріал по темі: Їжа та напої.Мої улюблені продукти харування;

-формувати уміння одержувати із тексту та ілюстрацій нові знання;

-формувати навики роботи з підручником та зошитом із друкованою основою.

-формувати уміння читати і писати у швидкому темпі;

-формувати уміння конкретизувати набуті знання та використовувати їх на практиці;

Розвиваюча-сприяти збагаченню словникового запасу;

-сприяти розвитку усного та писемного мовлення;

-сприяти розвитку спостережливості,уваги,уяви та мислення;

-формувати вміння працювати за зразком та вказівками вчителя;

-формувати вміння до оцінки якості відповідей своїх товаришів;

Виховна-виховувати уважність,зібраність,спостережливість;

-виховувати культуру поведінки та свідому дисципліну;

-виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови;

-сприяти попередженню втоми на уроці

Методи навчання:бесіда,діалог,пояснення,робота в групах та парах,робота з підручником,самостійна робота

Тип уроку:комбінований

Обладнання:підручник,зошит,CD запис,магнітофон,наочність,плакат,

роздатковий матеріал

Очікуваний результат:учні повинні показати свої знання по вивченій темі,використовуючи вивчений лексичний та граматичний матеріал в усному та писемному мовленні при різних видах роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План уроку

1.Організаційний момент.

  • Привітання

Good morning boy and girls!How are you?

What’s the weather like today?What day(date,month)is it now?

  • Повідомлення теми та мети уроку

Today we’ll speak about food and drinks.Let’s start our lesson.

2.Введення в іншомовне середовище:

  • Подача  лексичного матеріалу по темі:

Apple,beans,biscuits,cheese,chicken,coffee,cola,crisps,fish,milk,nuts,pasta,salad,tea,water.(учитель показує малюнки,учні їх називають)

  • Закріплення

-учні складають речення за зразком вчителя:

I like_________

I don’t like_______

-виконання вправи з підручника біля дошки :

учні по черзі виходять до дошки і заповнюють таблицю

Meat

Vegetables

Drinks

Fruit

Other

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Фізкультхвилинка

 Гра «Їстівне – неїстівне»

Учитель вибірково кидає м’яч учням, які стоять перед ним, і називає різні слова,

як їстівні (слова до теми «Їжа /Food»), так і неїстівні. Якщо  учень  ловить  м’яч, це  означає, що  він  згоден  з’їсти  те, що учитель йому пропонує. Якщо ні – це

означає, що  він  відмовляється. Потім  роль  вчителя  може  виконувати  учень.

4.Основна частина уроку

  • Розвиток навичок слухання

Pre-listening

Учні перекладають слова,записані на дошці:

Chicken,cola,fish,milk,apple,biscuits,trainers,fashion,cycling,park.

While-listening

Учні слухають текст перший раз і намагаються зрозуміти його зміст,потім слухають ще раз і заповнюють пропуски,використовуючи слова з дошки.

Post-listening

Учні виконують завдання до тексту,щоб показати чи правильно вони зрозуміли його зміст(робота в групах):

1)True/False sentences

-I’ve got an important football match on Monday(False)

-Before game I eat some pasta,chicken or fish and salad(True)

-You can drink cola on a match day(False)

-Protein isn’t important in our life(False)

-To be healthy you must sleep 8 hours every night(True)

2)Choose the right answer

Eat some…….three times a week.

a)beans

b)chocolate

c)cheese

Drink……….glasses of milk every  day

a)one

b)two

c)ten

I haven’t got money for the designer…….

a)dress

b)shoes

c)trainers

3)Translate the paragraph into Ukrainian

(кожна група отримує абзац для перекладу на д/з)

  • Самостійна робота

Учні працюють в зошитах з друкованою основою,учитель допомагає при потребі.

5.Подача домашнього завдання.

6.Підсумок уроку та оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок на тему:Їжа та напої.Мої улюблені продукти харчування.

 

 

 

                                                                                                  Підготувала та провела:

                                                                                                  учитель англійської мови

                                                                                                  ССЗШ№66

                                                                                                  п.Тетяна Білозір

 

Львів 2015

 

 

docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
1705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку