Тематична робота тест + практичне завдання з теми "Опрацювання текстових даних" 5 клас інформатика

Про матеріал

Тематична робота з теми:

«Опрацювання текстових даних»

Формування компетентностей:

предметна компетентність: удосконалити знання, уміння та навички з теми «Опрацювання текстових даних»

ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою: удосконалити вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ із використанням відповідної термінології.
  • уміння вчитеся впродовж життя: формувати вміння організовувати свою діяльність із використанням засобів для планування та структурування роботи; сприяти допитливості, наполегливості, упевненості; формувати вміння мотивувати себе до навчальної діяльності; сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання.
  • екологічна грамотність і здорове життя: формувати вміння дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час роботи із ІТ – пристроями.

Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютери, проектор; інструкція з ТБ у кабінеті інформатики.

Програмне забезпечення: текстовий редактор (MS Word)

Перегляд файлу

Тематична робота з теми:

«Опрацювання текстових даних»

 

Формування компетентностей:

предметна компетентність: удосконалити знання, уміння та навички з теми «Опрацювання текстових даних»

ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою: удосконалити вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ із використанням відповідної термінології.
  • уміння вчитеся впродовж життя: формувати вміння організовувати свою діяльність із  використанням засобів для планування та структурування роботи; сприяти допитливості, наполегливості, упевненості; формувати вміння мотивувати себе до навчальної діяльності; сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання.
  • екологічна грамотність і здорове життя: формувати вміння дотримуватися правил безпеки життєдіяльності під час роботи із ІТ – пристроями.

Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, проектор; інструкція з ТБ у кабінеті інформатики.

Програмне забезпечення: текстовий редактор (MS Word)

Хід уроку

Ι. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

  • Перевірка домашнього завдання
  • Відвідування

ΙΙ. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Тестові завдання

(початковий та середній рівні навчальних досягнень)

Виберіть одну правильну відповідь (завдання оцінюється в 1 б.)

1. Новий абзац можна створити за допомогою клавіші

  1.  Delete
  2. Enter
  3. Backspace
  4.  Shift

2. Яку клавішу використовують для видалення символів ліворуч від курсору?

  1. Delete
  2. Enter
  3. Backspace
  4.  Shift

3.За допомогою якої клавіші можна перемістити курсорна початок рядка?

  1. End
  2. Esc
  3. Home
  4.  Shift

4. Як називають виправлення помилок та внесення інших змін до тексту?

  1. Виділення
  2. Редагування
  3. Копіювання
  4. Форматування

5. Яка з цих програм є текстовим процесором?

  1. Microsoft PowerPoint
  2. Microsoft Office Excel
  3. Microsoft Access
  4. Microsoft Office Word

6. Для додавання до текстового документу картинки, таблиці, символу треба відкрити вкладку…

  1. Головна
  2. Вставка
  3. Розмітка сторінки
  4. Вид

(достатній рівень навчальних досягнень)

Виберіть декілька правильних відповідей (завдання оцінюється в 1 б.)

7. Що належить до властивостей символів?

  1. Розмір
  2. Накреслення
  3. Вирівнювання
  4. Міжрядковий інтервал

8. Укажіть способи обтікання зображення текстом?

  1. По контуру
  2. Перед текстом
  3. По діагоналі
  4. За текстом

9. До однорівневих списків входять…

  1. Нумеровані списки
  2. Послідовні списки
  3. Списки з позначками
  4. Марковані списки

(високий рівень навчальних досягнень)

10. Установіть відповідність між кнопкою режиму перегляду  документів (1-4) та її призначенням (А-Г) (завдання оцінюється в 2 б.)

1.

 

А. Розмітка сторінки

2.

 

Б. Веб-документ

3.

 

В. Структура

4.

 

Г. Читання

 

11. Дайте відповідь на питання (завдання оцінюється в 1 б.)

  • Як виконати видалення, копіювання або переміщення фрагмента тексту?

ІІІ. ФІЗКУЛЬТЧВИЛИНКА https://www.youtube.com/watch?v=ufafJlAKqOo

 

ΙV. ЗАСТОСУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Інструктаж із ТБ.

Робота з комп’ютером.

  1. Займіть своє робоче місце. Підготуйте комп’ютер до роботи.
  2. Завантажте текстовий процесор.
  3. Задайте розміри всіх полів сторінки по 2 см, використовуючи вертикальну та горизонтальну лінійки масштабування.
  4. Установіть полуторний міжрядковий інтервал; шрифт Monotype Corsiva, розмір 18, колір шрифту – темно-синій та наберіть такий текст:

 Я маю гарну . Мій працює , а - акторка . Старший є олімпіади з . Я свою .

Для вставки символів скористайтеся командою

ВСТАВКА        СИМВОЛ         ІНШІ СИМВОЛИ. Виберіть шрифт Webdings.

  1. Перейдіть на новий рядок. Задайте шрифт Georgia , розмір шрифту 16, червоний колір.
  2. Надрукуйте речення та зробіть відповідне підкреслення за зразком.

Наполегливо вивчай шкільні предмети!

  1. Уставте в документ картинку з колекції  Microsoft Clip Galerry з теми «Школа».
  2. Задайте для зображення стиль  - Прямокутник із тінню.

 

C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0301252.wmf

  1. Збережіть роботу у власній папці з ім’ям файлу Контрольна робота.
  2.                    Здайте роботу вчителеві.

 

V. ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ХВИЛИНКА.

Мружимося.

Міцно-міцно заплющуємо оченята на 4-5 секунд, потім відкриваємо.

Зображуємо крила метелика.

Моргаємо очима, як метелик махає крилами.  Рухи повинні бути без напруги, швидко, легко і невимушено.

Граємо в світлофор.

Знаєте, як блимає світлофор на перехресті? Давайте його зображати: закриваємо почергово то праве, то ліве очко.

«Тік-так».

Очима зображуємо годинничок, дивимося вправо-вліво, як цокає маятник.

Вгору-вниз.

Голову тримаємо прямо, дивимося очинятами вгору, а потім вниз.

«Переглядалки».

Граємо по парам в переглядалки, хто кого перегляне? Дивимось на сусіда і не моргаємо якомога довше. Коли моргнув – закриваємо очі і відпочиваємо кілька секунд, вдаємо, що спимо.

Годинники.

Малюємо велике коло очима за годинниковою стрілочкою, а потім – проти.

Хрестики.

Малюємо очима хрестики: дивимося вправо-вгору, вліво-вниз, а потім вліво-вгору і вправо-вниз.

Далеко і близько.

Протягом 10 секунд дивимося на шкільну дошку або предмет, розташований максимально далеко. Потім повільно переводимо погляд на парту або будь максимально близький предмет і дивимося протягом 10 секунд.

 

VΙ. ПІДСУМКИ УРОКУ.

Виставлення оцінок до щоденників.

VΙΙ. ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ.

 

docx
Додав(-ла)
Гузенко Юлія
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
11569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку