Тематична робота з теми:
«Опрацювання текстових даних»
Формування компетентностей:
предметна компетентність: удосконалити знання, уміння та навички з теми «Опрацювання текстових даних»
ключові компетентності:
Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: комп'ютери, проектор; інструкція з ТБ у кабінеті інформатики.
Програмне забезпечення: текстовий редактор (MS Word)
Тематична робота з теми:
«Опрацювання текстових даних»
Формування компетентностей:
предметна компетентність: удосконалити знання, уміння та навички з теми «Опрацювання текстових даних»
ключові компетентності:
Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, проектор; інструкція з ТБ у кабінеті інформатики.
Програмне забезпечення: текстовий редактор (MS Word)
Хід уроку
Ι. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ΙΙ. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ
Тестові завдання
(початковий та середній рівні навчальних досягнень)
Виберіть одну правильну відповідь (завдання оцінюється в 1 б.)
1. Новий абзац можна створити за допомогою клавіші
2. Яку клавішу використовують для видалення символів ліворуч від курсору?
3.За допомогою якої клавіші можна перемістити курсорна початок рядка?
4. Як називають виправлення помилок та внесення інших змін до тексту?
5. Яка з цих програм є текстовим процесором?
6. Для додавання до текстового документу картинки, таблиці, символу треба відкрити вкладку…
(достатній рівень навчальних досягнень)
Виберіть декілька правильних відповідей (завдання оцінюється в 1 б.)
7. Що належить до властивостей символів?
8. Укажіть способи обтікання зображення текстом?
9. До однорівневих списків входять…
(високий рівень навчальних досягнень)
10. Установіть відповідність між кнопкою режиму перегляду документів (1-4) та її призначенням (А-Г) (завдання оцінюється в 2 б.)
1. |
|
А. Розмітка сторінки |
2. |
|
Б. Веб-документ |
3. |
|
В. Структура |
4. |
|
Г. Читання |
11. Дайте відповідь на питання (завдання оцінюється в 1 б.)
ІІІ. ФІЗКУЛЬТЧВИЛИНКА https://www.youtube.com/watch?v=ufafJlAKqOo
ΙV. ЗАСТОСУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Інструктаж із ТБ.
Робота з комп’ютером.
Я маю гарну . Мій працює , а - акторка . Старший є олімпіади з . Я свою .
Для вставки символів скористайтеся командою
ВСТАВКА СИМВОЛ ІНШІ СИМВОЛИ. Виберіть шрифт Webdings.
Наполегливо вивчай шкільні предмети!
V. ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ХВИЛИНКА.
Мружимося.
Міцно-міцно заплющуємо оченята на 4-5 секунд, потім відкриваємо.
Зображуємо крила метелика.
Моргаємо очима, як метелик махає крилами. Рухи повинні бути без напруги, швидко, легко і невимушено.
Граємо в світлофор.
Знаєте, як блимає світлофор на перехресті? Давайте його зображати: закриваємо почергово то праве, то ліве очко.
«Тік-так».
Очима зображуємо годинничок, дивимося вправо-вліво, як цокає маятник.
Вгору-вниз.
Голову тримаємо прямо, дивимося очинятами вгору, а потім вниз.
«Переглядалки».
Граємо по парам в переглядалки, хто кого перегляне? Дивимось на сусіда і не моргаємо якомога довше. Коли моргнув – закриваємо очі і відпочиваємо кілька секунд, вдаємо, що спимо.
Годинники.
Малюємо велике коло очима за годинниковою стрілочкою, а потім – проти.
Хрестики.
Малюємо очима хрестики: дивимося вправо-вгору, вліво-вниз, а потім вліво-вгору і вправо-вниз.
Далеко і близько.
Протягом 10 секунд дивимося на шкільну дошку або предмет, розташований максимально далеко. Потім повільно переводимо погляд на парту або будь максимально близький предмет і дивимося протягом 10 секунд.
VΙ. ПІДСУМКИ УРОКУ.
Виставлення оцінок до щоденників.
VΙΙ. ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ.