24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Тематичне оцінювання "Вступ"

Про матеріал

Різнорівнева тематична робота за темою "Вступ" для учнів десятих класів.

Завдання сформовані відповідно до навчальної програми, деякі розділи розглягуно детальніше, так як маю 70 годин на рік, а не 52.

Перегляд файлу

Тематичне оцінювання знань за темою «Вступ»

І рівень

  1. Які принципи покладено в курс «Географія: регіони та країни»?

А) Регіональний і краєзнавчий;                      Б) Географічний і соціальний;

В) Регіональний і країнознавчий;                   Г) Географічний і регіональний.

 

2. Формування єдиної географічної картини світу на прикладі вивчення населення та просторової організації економіки як у регіонах, так і в окремих країнах-це

А) Завдання курсу;             Б) Мета курсу;        В) Предмет курсу;            Г) Об’єкт вивчення курсу.

 

3. Вкажіть суспільно-географічні регіони згідно з класифікацією ООН:

А) Австралія, Африка, Євразія, Америка;            

Б) Європа, Азія, Америка, Африка, Океанія;

В) Європа, Англо-Америка, Латинська Америка, Азія, Африка, Австралія і Океанія;

Г) Євразія, Америка,Африка, Антарктида, Австралія.

 

4. Процес всесвітнього економічного, політичного та культурного об'єднання та взаємопроникнення, а також уніфікації (перетворення певного явища на планетарне, таке, що стосується всієї Землі):

А) Інтернаціоналізація;             Б) Транснаціоналізація;         В) Глобалізація;              Г) Інтеграція.

 

5. Вкажіть країни "великої сімки":

А) Канада, США, Росія, Китай, Австралія, Індія, Японія;

Б) США, Велика Британія, Росія, Австралія, Німеччина, Китай, Бразилія;

В) США, Велика Британія, Росія, Австралія, Німеччина, Китай,Італія;

Г) США, Японія, Німеччина, Велика Британія, Франція, Італія, Канада.

 

6. Незалежна країна з певною територією, господарством і політичною владою в ній має назву:

А) Держава;                           Б) Колонія;                       В) Територія;                        Г) Метрополія.

 

7. Країни, які в односторонньому порядку проголосили незалежність, але не одержали загального міжнародного визнання називаються:

А) Території;                           Б) Квазідержави;                      В) Держави;                     Г) Колонії.

 

8. На сучасній політичній карті світу скільки налічується держав та територій?

А) 240;                                   Б) 194;                                В) 188;                             Г) 210.

 

9. Скільки виділяють етапів формування сучасної політичної карти світу?

А) 3;                             Б) 4;                                  В) 5;                                        Г) 6.

 

 

 

 

 

 

 ІІ рівень

Дати коротку відповідь.

  1. Як називається наука про політичну, соціальну, економічну та культурологічну сфери існування окремих регіонів, країн і світу в цілому?
  2. Назвіть головні об’єкти політичної карти світу.
  3. Які зміни відбуваються на сучасній  політичній карті світу?
  4. Назвіть функції кордонів.
  5. Вкажіть етапи процесу встановлення кордону.
  6. Назвіть форми правління держав.
  7. Вкажіть які карти використовуються для вивчення регіонів і країн світу.
  8. Що називають регіоном світу?
  9. Що таке «тип країни»?

ІІІ рівень

  1. Установіть відповідність між країнами та формою їх правління.

Країни

 

Форма правління

1.

США, Аргентина

А

Абсолютна монархія.

2.

ОАЕ, Катар

Б

Держава у складі Британської співдружності.

3.

Австралія, Ямайка

В

Парламентська республіка.

4.

Індія, Німеччина

Г

Президентська республіка.

 

  1. Установіть відповідність між країнами та типом країн.

Країни

 

Тип країн

1.

Туреччина, Мексика, Бразилія, Філіппіни

А

Переселенські країни.

2.

Україна, Росія, Білорусь, Чехія

Б

Нові індустріальні країни (НІК).

3.

Гаїті, Бутан, Чад, Соломонові острови

В

Країни з перехідною економікою.

4.

Австралія, Нова Зеландія, Південна Африка, Ізраїль

Г

Найменш розвинуті країни.

 

  1. Розташуйте в хронологічній послідовності зміни

на політичній карті світу:                                              

А) Розпад Радянського Союзу;

Б) Об’єднання Німеччини;

В) Розпад Австро-Угорської імперії;

Г) Здобуття Чорногорією незалежності.

IV рівень

Дати розгорнуту відповідь.

  1. Політична карта світу, зміни на карті, етапи становлення, сучасній держави.
  2. Вкажіть ознаки, за якими можна класифікувати країни. Із якою метою країни світу поділяють на різні типи?
  3. Поясніть, чому державний кордон може бути як уявною, так і реальною лінією на поверхні Землі. Наведіть приклади.

 

 

docx
Додано
23 вересня 2019
Переглядів
2427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку