Тематичне завдання
Тема: Створення програм з графічним інтерфейсом за допомогою модуля Tkinter
Мета: Перевірити уміння учнів створювати програми з використанням елементів window, label, button, entry та messagebox.
Завдання:
Розробити програму, яка після введення імені та прізвища користувача виводитиме вікно повідомлення з введеними даними.
Приклад:
Вимоги до програми:
1. Головне вікно має заголовок "Давай знайомитися!", розмір 300x150 пікселів.
2. Використати два надписи (Label):
o Один для введення імені. o Один для введення прізвища.
o Надписи повинні мати відступи 5 пікселів.
3. Використати два поля введення (Entry):
o Одне для введення імені. o Одне для введення прізвища.
o Поля введення повинні мати відступи 5 пікселів.
4. Створити кнопку (Button) "Познайомитися", яка повинна мати відступ 10 пікселів після останнього поля введення.
5. Після натискання кнопки вивести введене ім'я та прізвище у вікні повідомлення (messagebox.showinfo) у форматі:
"Приємно познайомитися, Ім'я Прізвище".
Очікуваний результат:
Програма відкриває графічне вікно розміром 300x150 пікселів з двома надписами, двома полями введення та кнопкою, чітко розташованими відповідно до вимог відступів.
Заголовок вікна — "Давай знайомитися!".
Кнопка для виконання дії підписана як "Познайомитися". Після натискання кнопки користувач отримує повідомлення у форматі "Приємно познайомитися, Ім'я Прізвище".