Тема: Я- європеєць
Мета: Розвивати громадянську позицію, причетність до європейських цінностей та європейського громадянства, формувати усвідомлення власної долі й значення в житті суспільства; виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Вітчизни, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу; навчати активного слухання в умовах усного спілкування; навчати взаємодії в парах та групах; сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам'яті, активності; розвивати кмітливість, творчу фантазію.
Освітні галузі: мовно- літературна, математична, природнича, мистецька
1 клас
Тема: Я- європеєць
Мета: Розвивати громадянську позицію, причетність до європейських цінностей та європейського громадянства, формувати усвідомлення власної долі й значення в житті суспільства; виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Вітчизни, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу; навчати активного слухання в умовах усного спілкування; навчати взаємодії в парах та групах; сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті, активності; розвивати кмітливість, творчу фантазію.
Освітні галузі: мовно- літературна, математична, природнича, мистецька
Ранкова зустріч
Діяльність учнів |
Час |
Діяльність вчителя |
Час |
Як почуваються діти |
Спостереження вчителя |
Ранкова зустріч |
1 хв. 6 хв.
5 хв. 3 хв. |
Привітання Групове заняття Гра “Шифрувальник” Анаграма “Я- європеєць” Обмін інформацією Щоденні новини “Мій настрій” |
15 хв |
Беруть участь в обговоренні, активні, беруть участь в усіх обговореннях, запитуюють, відповідають |
Усі діти радо виконують завдання, є учні, яким важко сконцентруватися |
Інтегрований урок
(Математика, я досліджую світ, мистецтво)
Діяльність учнів |
Час |
Діяльність вчителя |
Час |
Як почуваються діти |
Спостереження вчителя |
Станція Математи -чна Числова піраміда Гра”Навипередки” Гра “Правда чи кривда” Динамічна хвилинка Станція мистецько- природнича Малюва- ння “ “Країни Європи” |
5 хв. 5 хв. 3 хв. 10хв. 10хв. |
Усний рахунок в межах 10 Додавання в межах 20 Обчислення прикладів, пошук помилок “Арам Зам Зам” https://www.youtu be.com/watch? v=kZKJ4bARxCI Робота в групах. Обмін інформацією |
35 хв |
Діти з перших хвилин уроку активно працюють У деяких учнів виникають труднощі з виконанням завдання Це завдання зацікавило учнів, викликало активність Дітям весело, усі повторюють рухи і слова Учні працюють в групах, розмальовуючи ознайомлю ються з країнами Європи і важливими |
Усім цікаво , є учні, які з радістю допомагають іншим Всі беруть участь, кожен намагається виконати обчислення найшвидше Всі почуваються весело Є сором’язливі і сковані діти, більшіть танцюють Усі намагаються бути лідерами, діти уважні, активні |
Українська мова
Діяльність учнів |
Час |
Діяльність вчителя |
Час |
Як почуваються діти |
Спостереження вчителя |
Мовна розминка Читання листа Швидкочитання Динамічна гра Щоденні 5 Письмо для себе Рефлексія Вправа |
2 хв. 7хв. 8хв. 3хв. 10хв 5хв. |
Гра “Відшукай слово” Назви країн Європи Робота з текстом листа і обговорення Робота з деформованим текстом “Фізхвилинка Розминка.” https://www.youtu be.com/watch? v=FM64WiNm67 M Індивідуальна робота. 1)Повторення правил. 2)Представлення тем. 3)Виконання завдання Підведення підсумків |
35 хв. |
Всі працюють активно Учні з цікавістю читають лист, ставлять запитання, коментують. Із захопленням читають деформований текст Усі повторюють рухи, танцюють Усі активно працюють Бажаючих висловити власні думки є |
Виконання завдання веселить учнів Усі складають розповідь про Україну, доповнюють лист Діти активні, веселі Відчужених, скованих немає Настрій в усіх піднесений Діти висловлюють свої думки, аналізують |
“Крісло автора |
|
|
|
багато, усі активні |
роботу. Деякі учні припускаються помилок при побудові виловлювань. |
Підсумок уроку : діти розширили знання про європейські цінності, та європейське громадянство; сформувалося усвідомлення власної значимості й значення в житті суспільства, родину; у них прокинувся інтерес до пізнання історії власної країни; проявилося почуття обов’язку перед державою; урок насичений різноманітними матеріалами, методами і видами діяльності.
Висновок:у дітей виникає багато цікавих міркувань, запитань, думок,які варто вислухати і втілити в життя. Освітнє середовища мусить бути насиченим різноманітним матеріалом для диференційованого підходу в навчанні. Дітей цікавлять теми, з якими вони стискаються в житті, тому вчителю заздалегідь подбати про підготовку додаткової інформації.