Тематичний день Я-європеєць

Про матеріал

Тема: Я- європеєць

Мета: Розвивати громадянську позицію, причетність до європейських цінностей та європейського громадянства, формувати усвідомлення власної долі й значення в житті суспільства; виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Вітчизни, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу; навчати активного слухання в умовах усного спілкування; навчати взаємодії в парах та групах; сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам'яті, активності; розвивати кмітливість, творчу фантазію.

Освітні галузі: мовно- літературна, математична, природнича, мистецька


Перегляд файлу



1 клас

Тема: Я- європеєць

Мета: Розвивати громадянську позицію, причетність до європейських цінностей та європейського громадянства, формувати усвідомлення власної долі й значення в житті суспільства; виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Вітчизни, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу; навчати активного слухання в умовах усного спілкування; навчати взаємодії в парах та групах; сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті, активності; розвивати кмітливість, творчу фантазію.

Освітні галузі: мовно- літературна, математична, природнича, мистецька

Ранкова зустріч

Діяльність учнів

Час

Діяльність вчителя

Час

Як почуваються діти

Спостереження вчителя

Ранкова зустріч

1 хв.

6 хв.

 

5 хв.

3 хв.

Привітання

Групове заняття

Гра

“Шифрувальник” Анаграма “Я- європеєць” Обмін інформацією Щоденні новини

“Мій настрій”

15 хв

Беруть участь в обговоренні, активні, беруть участь в усіх обговореннях, запитуюють,

відповідають

Усі діти радо виконують завдання, є учні, яким важко сконцентруватися

Інтегрований урок

(Математика, я досліджую світ, мистецтво)

Діяльність учнів

Час

Діяльність вчителя

Час

Як почуваються діти

Спостереження вчителя

Станція

Математи

-чна Числова піраміда

Гра”Навипередки”

Гра “Правда чи кривда”

Динамічна хвилинка

Станція мистецько- природнича Малюва-

ння “ “Країни Європи”

5 хв.

5 хв.

3 хв.

10хв.

10хв.

Усний рахунок в межах 10

Додавання в межах 20

Обчислення прикладів, пошук помилок

“Арам Зам Зам” https://www.youtu be.com/watch? v=kZKJ4bARxCI

Робота в групах. Обмін інформацією

35 хв

 Діти з

перших хвилин уроку активно працюють У деяких учнів виникають труднощі з виконанням завдання Це завдання зацікавило учнів, викликало активність Дітям

весело, усі

повторюють рухи і слова Учні працюють в групах, розмальовуючи ознайомлю ються з країнами Європи і важливими

Усім цікаво , є

учні, які з радістю допомагають іншим

Всі беруть участь, кожен намагається виконати обчислення

найшвидше

Всі почуваються весело

Є  сором’язливі і сковані діти, більшіть танцюють

Усі намагаються бути лідерами, діти уважні, активні

Українська мова

 

Діяльність учнів

Час

Діяльність вчителя

Час

Як почуваються діти

Спостереження вчителя

Мовна розминка

Читання листа

Швидкочитання

Динамічна гра

Щоденні 5 Письмо для себе

Рефлексія

Вправа

2 хв.

7хв.

8хв.

3хв. 10хв 5хв.

Гра “Відшукай слово” Назви країн Європи Робота з текстом

листа і обговорення Робота з деформованим текстом

“Фізхвилинка Розминка.” https://www.youtu be.com/watch?

v=FM64WiNm67

M

Індивідуальна робота. 1)Повторення правил.

2)Представлення тем.

3)Виконання завдання Підведення підсумків

35 хв.

Всі працюють активно Учні з цікавістю читають лист, ставлять запитання, коментують.

Із

захопленням читають деформований текст Усі

повторюють рухи,

танцюють

Усі активно працюють

Бажаючих висловити власні думки є

Виконання завдання веселить учнів Усі складають розповідь про Україну, доповнюють лист

Діти активні, веселі

Відчужених, скованих немає Настрій в усіх піднесений

Діти висловлюють свої думки, аналізують

“Крісло автора

 

 

 

багато, усі активні

роботу. Деякі учні припускаються помилок при побудові виловлювань.

Підсумок уроку : діти розширили знання  про європейські цінності, та європейське громадянство; сформувалося усвідомлення власної значимості й значення в житті суспільства, родину; у них прокинувся інтерес до пізнання історії власної країни; проявилося почуття обов’язку перед державою; урок насичений різноманітними матеріалами, методами і видами діяльності.

Висновок:у дітей виникає багато цікавих міркувань, запитань, думок,які варто вислухати і втілити в життя. Освітнє середовища мусить бути насиченим різноманітним матеріалом для диференційованого підходу в навчанні. Дітей цікавлять теми, з якими вони стискаються в житті, тому вчителю заздалегідь подбати про підготовку додаткової інформації.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іванович Світлана Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
26 червня 2018
Переглядів
2301
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку