- всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
- збереження та зміцнення морального, фізичного і психічного здоров'я вихованців;
- виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях;
- формування у школярів бажання та вміння учитися, виховання потреби і здатності до навчання впродовж усього життя, вироблення вмінь практично та творчо використовувати набуті знання;
- формування в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво; оволодіння засобами пізнавальної та практичної діяльності;
- виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їхнього життєвого та професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору майбутньої професії й оволодіння нею;
- виховання школяра як особистості моральної, відповідальної, людини культури з розвиненими естетичним, етичним ставленням до навколишнього світу та самої себе;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Тематика засідань |
Дата прове- дення |
Місце прове- дення |
Відповідальний |
Примітка |
|
1 засідання Тема «Методичне забезпечення організованого початку 2017-2018 н.р.» |
|||||
1. Аналіз роботи методоб’єднання за минулий рік. |
01.09.2017 |
Методичний кабінет школи |
Голова МО
|
|
|
2 Обговорення плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2017-2018н.р. |
Класні керівники |
|
|||
3. Обмін досвідом між класними керівниками: · виховання у школярів національних і загальнолюдських цінностей; · виховання в контексті життєтворчості особистості; · шляхи формування національної свідомості; |
Класні керівники |
|
|||
4. Впровадження особистісно-орієнтованого навчання та виховання учнів у школі. |
|
|
|||
5. Ознайомлення з нормативними документами. Оформлення документації класними керівниками |
Класні керівники |
|
|||
Домашнє завдання 1. Продовжувати впроваджувати особистісно-орієнтоване навчання та виховання учнів у школі. 3. Активізувати роботу учнівського самоврядування в школі та в класі. 4. Класним керівникам оформляти документацію, керуючись нормативно-правовою базою класного керівника. 5. Опрацювати постанову від 12.04.2000 р. №646 Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку. 6. Опрацювати пам’ятку чергового вчителя, посилити роботу з особовими справами, алфавітною книгою 7. Проводити виховні години відповідно виховного плану. 8. Поновити класні куточки. |
|||||
Тематика засідань |
Дата прове- дення |
Місце прове- дення |
Відповідальний |
Примітка |
|
Тема «Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків» на основі гуманізації сучасної освіти» |
|||||
1 Доповідь на теми « Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків» на основі гуманізації сучасної освіти» |
27.10. 2017 |
Методичний кабінет школи |
Голова МО
|
|
|
2 Особливості педагогічного керівництва в роботі з важковиховуваними учнями |
|
|
|||
3 Роль Ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів |
Заступник директора з ВР
|
|
|||
4 Психолого-педагогічні методи і прийоми у діагносто-корекційній роботі класного керівника з дітьми девіантною поведінкою. Схема організації роботи класного керівника з класом з даного питання |
Практичний психолог
|
|
|||
Домашнє завдання
|
|||||
Тематика засідань |
Дата прове- дення |
Місце прове- дення |
Відповідальний |
Примітка |
|
Тема « Інноваційні форми , методи і прийоми морального виховання » |
|||||
1 Інноваційні форми , методи і прийоми морального виховання. |
26.12. 2017
|
Методичний кабінет школи |
|
|
|
2 Творчий портрет класного керівника. |
|
|
|||
3 Огляд методичної літератури з виховної роботи.
|
Голова МО
|
|
|||
4 Доповідь на тему «Підлітковий вік та його особливості»
|
|
|
|||
Домашнє завдання
|
|||||
Тематика засідань |
Дата прове- дення |
Місце прове- дення |
Відповідальний |
Примітка |
|
4 засідання Тема «Створення для дітей максимальні умови для повноцінного їх розвитку й саморозвитку»
|
|||||
1 Як створити для дітей максимальні умови для повноцінного їх розвитку й саморозвитку? |
26.02. 2018
|
Методичний кабінет школи |
. |
|
|
2 Роль класного керівника у розвитку внутрішньої свободи учнів, їх здатності до об’єктивної самооцінки і саморегуляції поведінки, до морального самовдосконалення. |
Голова МО
|
|
|||
3 Творчий звіт класних керівників, що атестуються. |
Директор НВК
|
|
|||
Домашнє завдання
|
|||||
Тематика засідань |
Дата прове- дення |
Місце прове- дення |
Відповідальний |
Примітка |
|
Тема «Превентивне виховання» |
|||||
Деякі аспекти превентивного виховання. |
14.05. 2018
|
Методичний кабінет школи |
|
|
|
«Хто людям добра бажає, той і собі має» |
. |
|
|||
Про результати контролю за якістю проведених виховних годин |
Заступник директора з ВР
|
|
|||
3. Аналіз роботи МО класних керівників за 2017-2018 н.р. |
Голова МО
|
|
|||
Домашнє завдання 1. Протидіяти проявам насильства в системі навчально-виховної роботи в школі. 2. Опрацювати Концепцію Державної програми профілактики правопорушень на період до 2017 року. 3.Зібрати пропозиції учителів, батьків, учнів щодо планування виховної роботи на 2018-2019 н.р. |
|||||