Тест. "Контрольна робота. Вчимося жити разом. 6 клас."

Про матеріал
контроьгна робота для учнів НУШ з " Вчимося жити разом" у 6 класі може бути використана для оцінювання екстернів, дітей на сімейному навчанні. питання рівневі, включають весь матеріал за навчальний рік.
Перегляд файлу

                                                                                                     

Початковий рівень. ( правильна відповідь 1 бал).

  1. Вміння поставити себе на місце інших людей, зрозуміти їхні емоції це:

а) толерантність              б) емпатія                 в) виховання                г) цінності

  1. Виберіть ознаки толерантної людини:

а)  дратівливість             б) невміння слухати            в) тактовність      г) байдужість

  1. Здатність мислити вільно, знаходити свіжі ідеї та оригінальні рішення , швидко пристосовуватись до  змін і нових обставин це:

а) свідомість                б) креативність              в) толерантність                  г) творчість

 

Середній рівень.

  1. Вибрати дві правильні відповіді ( кожна відповідь 0,5 бали):

а) люди вважають, що креативність пов’язана лише з мистецтвом;

б) негативні думки посилюють стрес;

в) існують фізичні, емоційні й інтелектуальні способи керування стресом;

г) емоції не впливають на життя людей.

  1. Вибрати дві правильні відповіді ( кожна відповідь 0,5 бали):

а) розрізняють фізичне і психологічне насилля;

б) підліткові компанії бувають дружні, недружні та небезпечні;

в) підліткові компанії не впливають на здоров’я і безпеку їх учасників;

г) обзивання, прізвиська, погрози, бійки – не є проявом насилля.

  1. Вибрати дві правильні відповіді ( кожна відповідь 0,5 бали):

а) дружній клас – це команда;

б) лідерство й уміння працювати в команді не є важливою життєвою навичкою;

в) конфлікти не завжди є негативними;

г) родина не є найближчим колом стосунків.

 

Достатній рівень.

  1. Установіть відповідність між життєвими цінностями та їх визначеннями (кожна правильна відповідь 0.5 бали).
  1. Саморозвиток                       а) група людей, яка пов’язана родинними зв’язками та проживає

                                                       разом;

  1. Сім’я                                         б) постійні самостійні заняття чи вправи, спрямовані на розвиток

                                                        особистості;

  1. Друзі                                         в) стан повного фізичного, психологічного, духовного та соціального

                                                         добробуту;

  1. Здоров’я                                   г) стосунки між людьми, які основані на довірі, щирості, взаємних

                                                         симпатіях, спільних інтересах і захопленнях.

  1. Установіть відповідність між видами насилля та їх проявами( кожна правильна відповідь 0,5 бали.)
  1. Фізичне насилля                                         а) ігнорування бойкот;
  2. Психологічне насилля                                б) погрози, обзивання;

                                                                          в) псування чужих речей;

                                                                          г) умисне штовхання.

Високий рівень. (3 бали).

  1. Опишіть, як зазвичай минає ваш день. Запишіть в таблицю, які справи є  для вас найважливішими, важливими, неважливими.

Найважливіші справи

Важливі справи

Неважливі справи

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 березня
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку