Якість освіти.Напрям "Система оцінювання здобувачів освіти" |
2. |
Система оцінювання навчальних досягнень у закладі дозволяє гарантовано досягти перевершити і перевершити ці результати. |
* |
у повній мірі
Система оцінювання здобувачів освіти передбачає зміни у підходах до оцінювання
навчальних досягнень учнів та наявності відкритої, прозорої і зрозумілої для здебільшого
здобувачі освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень. Вимоги до частково оцінювання результатів навчання мають визначаються з урахуванням
компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові певною мірою компетентності та оцінювання має ґрунтуватися на позитивному підході. Система зовсім ні
навчальних досягнень здобувачів освіти в закладі включає критерії, правила, і процедури, за якими здійснюється оцінювання. Оприлюднення та інформування про критерії оцінювання робить процес оцінювання прозорим і зрозумілим для всіх учасників освітнього процесу. |
|
|
|
Дайте відповіді на запитання, ураховуючи бали. у повній мірі-12 здебільшого-9 частково-6 певною мірою-3 зовсім ні-0 |
3. |
Система оцінювання навчальних досягнень у закладі заохочує учнів аробувати різні моделі досягнення результату без ризику отримати за це негативну оцінку. |
* |
у повній мірі здебільшого
*Обов’язкове поле
частково
повною мірою
1. Система оцінювання навчальних досягнень має чіткі і зрозумілі вимоги до * зовсім ні навчальних результатів.
у повній мірі 4. Система оцінювання навчальних досягнень у закладі розвиває в учнів * впевненість у власних здібностях і можливостях. здебільшого частково певною мірою у повній мірі
зовсім ні
здебільшого частково певною мірою
зовсім ні
5. У системі оцінювання навчальних досягнень учнів закладу * 8. використовується самооцінювання і взаємооцінювання як важливий елемент навчальної діяльності
у повній мірі здебільшого частково певною мірою
зовсім ні
6. Інформація про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів * 9. оприлюднюється на сайті закладу.
у повній мірі здебільшого частково певною мірою
овсім ні
10. 7. Учні розуміють пропоновані критерії оцінювання. *
у повній мірі здебільшого частково певною мірою
зовсім ні
Учні систематично інформуються про критерії оцінювання навчальних * досягнень при виконанні обов'язкових видів роботи, різних організаційних формах навчальних занять.
у повній мірі здебільшого частково певною мірою
зовсім ні
У закладі впроваджується формувальне оцінювання. *
у повній мірі здебільшого частково певною мірою
зовсім ні
У закладі здійснюється моніторинг навчальних досягнень здобувачів * освіти, їх динаміка.
у повній мірі здебільшого частково певною мірою
зовсім ні
11. Результати моніторингу використовуються для підвищення якості освіти у * закладі
у повній мірі здебільшого частково певною мірою
зовсім ні
12. У закладі впроваджується політика академічної доброчесності в * освітньому процесі забезпечується протидія фактам порушення академічної доброчесності. учасники освітнього процесу проінформовані про принципи академічної доброчесності.
у повній мірі здебільшого частково певною мірою
зовсім ні
Компанія Google не створювала цей вміст і не підтримує його.