«Впізнай прийоми критичного мислення»:
1)Клас навчається, мислить, робить висновки та відшукує істину у повній тиші. Це можливість зосередитись на проблемному питанні та знайти на нього відповіді, з урахуванням думки іншого учня. Школярі можуть зосередитись на точках зору інших. Потрібно об’єднати учнів у групи. Вправа підходить для тих, хто не любить публічно виступати чи краще сприймає інформацію візуально.
2)Цей прийом запропонував британський письменник, психолог та спеціаліст з творчого мислення Едвард де Боно у 1985 році. Основою цього підходу є концепція паралельного мислення, яка дозволяє уникнути 3 головні проблеми при вирішенні практичних завдань – зайві емоції, непослідовність та розгубленість.
3)Сутність прийому полягає в тому, що при наведенні фактів, правил чи пропозицій вказуються їхні причини, які також мають причини виникнення. Увесь ланцюжок подій чи фактів побудований у хронологічному порядку. Впровадження логічного ланцюжку в ігровій формі дає змогу розвинути уяву, спостережливість та навчитися аргументувати власні думки. Прийом допомагає структурувати великі обсяги інформації та виводити закономірності явищ та подій.
4)Класичний інструмент для побудови ефективної дискусії та для взаємодії між однокласниками. Діти навчаться думати, перш ніж говорити, оформлювати думки у письмовому форматі, вести конструктивний діалог, брати до уваги чужі думки та корегувати власні висновки на основі цього, виступати перед публікою, виголошуючи командне рішення.
А) «Думай, збирайся, ділись»
Б) «Логічний ланцюжок»
В) «Шість капелюхів»
Г) «Плакат думок»
Перевірка відповідності за посиланням: