Створення системи надолуження освітніх втрат

Про матеріал
Презентація з теми: " Створення системи надолуження освітніх втрат " рекомендації
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення системи надолуження освітніх втрат учнів з математики. Підготувала вчитель КГ №10 Костюк Олена Ігорівна

Номер слайду 2

Освітні втрати - це прогалини у знаннях і навичках, які виникають у здобувачів освіти під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків.

Номер слайду 3

На виникнення освітніх втрат впливають такі чинники:  - бойові дії та окупація;- повітряні тривоги;- виїзд учнівства за кордон;- переїзд у межах України;- відключення електроенергії;- руйнування значної частини закладів освіти.

Номер слайду 4

Принципи організації програм з надолуження освітніх втрат для учнів Принцип 1: Програма з надолуження освітніх втрат відповідає всебічним потребам учнів. Принцип 2: Освітнє середовище є фізично та емоційно безпечним; у ньому існують плани запобігання, готовності та реагування на надзвичайні ситуації. Принцип 3: Навчальна програма з надолуження освітніх втрат скорочена; пріоритет надається найважливішим компетенціям, їхній інтеграції та закріпленню. Принцип 4: Навчальний час, форма навчання та іспити можуть бути адаптовані. Принцип 5: Програма з надолуження освітніх втрат ефективно використовує індивідуальний підхід до навчання.

Номер слайду 5

ПЗПСП (психічне здоров’я та психосоціальна підтримка) як частина програм з надолуження освітніх втрат має передбачати: • навчання вчителів надання психосоціальної та психоемоційної підтримки; • інтеграцію соціально-емоційного навчання в освітній процес; • відслідковування психічного стану дітей; • перенаправлення до професійної допомоги у складних випадках; • супервізію для вчителів

Номер слайду 6

Організація роботи з подолання освітніх втрат з математики може включати кілька етапів:1. Оцініть рівень втрат. Для ефективного впровадження програм необхідно підготувати діагностичні тести. Починаючи з вересня 2023 року на платформі ВШО (http://surl.li/bhuhx)..для учнів 5-9 класів будуть доступні тести з усіх предметів.

Номер слайду 7

2. Плануйте індивідуальний підхід. Враховуйте потреби кожного учня та його індивідуальні особливості. Для деяких учнів може бути корисним проводити додаткові заняття поза класом або рекомендувати додаткові вправи і матеріали для самостійного вивчення.

Номер слайду 8

3. Активна взаємодія. Створіть стимулюючу і сприяючу атмосферу в класі, де учні можуть вільно висловлювати свої думки та питання. Залучайте їх до дискусій, вирішення задач та колективного вивчення матеріалу. Розгляньте можливість розподілу учнів на групи залежно від їх потреб.

Номер слайду 9

4. Засоби візуалізаціїВикористовуйте наочні засоби, моделі та графіки для пояснення складних математичних понять та алгоритмів. Використовуйте дошку, презентації, маніпулятивні матеріали та програмне забезпечення для створення візуальних зображень.

Номер слайду 10

5. Задачі та вправи. Підбирайте для учнів різнорівневі задачі та вправи, які відповідають потребам учнів. Давайте учням можливість вирішувати задачі як самостійно, так і в групах. Застосовуйте різні типи завдань (практичні, словесні, графічні), щоб розвивати різні аспекти математичного мислення.

Номер слайду 11

6. Залучайте технологіїВикористання комп’ютерних програм, веб-ресурсів та мобільних додатків може зробити процес вивчення математики цікавим. Знайдіть математичні ігри, програми для вирішення завдань та онлайн-ресурси, які можуть допомогти учням усвідомити математичні концепції. Платформа “Всеукраїнська школа онлайн“(https://lms.e-school.net.ua/)

Номер слайду 12

7. Мотивація та похвала. Визначайте цілі для учнів, хваліть їх та підтримуйте при досягненні кожної цілі.

Номер слайду 13

8. Постійна оцінка та корекція. Слідкуйте за прогресом учнів, аналізуйте результати та вносьте корективи до свого плану навчання, якщо це необхідно.

Номер слайду 14

9. Залучення батьків. Спілкуйтеся з батьками, пояснюйте їм проблеми, з якими стикаються їхні діти, та запрошуйте до співпраці для підтримки навчання удома.

Номер слайду 15

Стимули для успіху в навчанні. Наголошуйте учням: • Важливо не втрачати впевненості у собі. • Математика може здатися складною, але з достатнім наполегливим навчанням і практикою ви зможете подолати будь-які труднощі. • Пам’ятайте, що подолання освітніх втрат з математики потребує часу, зусиль і наполегливості. • Регулярна практика і поступове збільшення складності завдань допоможуть поліпшити свої навички та розуміння математики.

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинова Надія Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
2 січня
Переглядів
2329
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку