Тест з теми "Об'єктно-орієнтоване програмування, Середовище програми Lazarus. Даний тест допоможе перевірити знання учнів 8 класу та їх навички у роботі з середовищем програмування Lazarus
Тест
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 1 |
Об'єкт, на якому можна розмістити кнопки, поля, написи та інщі компоненти називається:
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 2 |
Значенням якої властивості є текст с рядку заголовка?
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 3 |
Значенням якої властивості є ширина об'єкта?
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 4 |
Значенням якої властивості є висота об'єкта?
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 5 |
Значенням якої властивості є відступ об'єкта від лівого краю?
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 6 |
Подія, яка наступає після наведення вказівника мищі на об'єкт називається
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 7 |
Обери символ присвоэння значення
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 8 |
Обери команду встановлення значення властивості об'экту
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 12 |
Елемент TButton це
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 14 |
Елемент TLabel це
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 15 |
Елемент TForm це
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 16 |
Значенням якої властивості є відступ об'єкта від верхньої межі?
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 17 |
Обери властивості об'єктів
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 18 |
Обери назви об'єктів, які можна розмістити на формі
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 19 |
Знайди рядок без помилок
Вопрос с выбором ответа Вес: 1 |
Код: 20 |
Подія, яка наступае при натислені будь-якої кнопки клавіатури називається