Ві 11 клас. Втілення сталінської моделі соціалізму в крахнах Центрально-Східної Європи

Додано: 25 листопада
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

В якому році було створено Раду економічної взаємодопомоги?

варіанти відповідей

25 січня 1949 р

25 січня 1950р

25 січня 1984р

25 січня 1985р

Запитання 2

Один з найбільш послідовних провідників сталінізму у Польській республіці був

варіанти відповідей

Болеслав Берут

Клемент Готвальд

Ференц Надь

Георгій Димитров

Запитання 3

Диктатор Угорщини, прихильник авторитарно-репресивних методів управління

варіанти відповідей

А.Запотоцький

Ференц Надь

М.Ракоші

Б.Берут

Запитання 4

Яка з країн соціалістичного табору Центрально-Східної Європи не була маріонеткою Москви, і діяла в багатьох випадках самостійно

варіанти відповідей

Чехословаччина

Румінія

Югославія

Польща

Запитання 5

Йосип Броз Тіто - очільник комуністичної партії в

варіанти відповідей

Угорщині

Сербії

Югославії

Словенії

Запитання 6

Скільки етапів пройшли країни Центрально-Східної Європи щодо встановлення комуністичних режимів в цих країнах

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 7

Вкажіть мету створення РЕВ

варіанти відповідей

Спільне розв*язання економічних проблем, координація народногосподарських планів та реалізація спільних проєктів

Спільне розв*язання економічних проблем

відтворення радянського зразка побудови соціалізму

Запитання 8

Виберіть правильну відповідь.

Прихильникам соціалізму здійснювати свою політику було легше, бо

варіанти відповідей

у більшості східноєвропейських країн в цей час перебували радянські війська, а також через проведення важливих економічних реформ

у більшості східноєвропейських країн в цей час перебували американські війська, а також через проведення важливих економічних реформ

у більшості східноєвропейських країн в цей час було виведено радянські війська, а також через проведення важливих економічних реформ

у більшості східноєвропейських країн в цей час виведено американські війська, а також через не проведення важливих економічних реформ

Запитання 9

Виберіть правильну відповідь.

Другий етап встановлення комуністичного режиму в країнах Східної Європи характерний тим, що

варіанти відповідей

комуністи приходять до влади в країнах Східної Європи одночасно

коаліційний уряд має формальний характер, а вся влада належить комуністам

комуністи не приходять до влади в країнах Східної Європи, їх виключено зі складу коаліційних урядів

Запитання 10

Виберіть правильну відповідь.

Основні особливості соціалістичних економічних реформ...

варіанти відповідей

проведення індустріалізації й колективізації, запровадження ринкового господарства, перехід більшої частини населення на роботу в державний сектор

згортанняння індустріалізації й колективізації, запровадження планового господарства, перехід більшої частини населення на роботу в державний сектор

проведення індустріалізації й колективізації, запровадження планового господарства, перехід більшої частини населення на роботу в приватний сектор

проведення індустріалізації й колективізації, запровадження планового господарства, перехід більшої частини населення на роботу в державний сектор

Запитання 11

Виберіть правильні відповіді.

Які відмінності існували між СРСР і країнами Східної Європи

варіанти відповідей

кооперативи тут створювалися на основі економічних стимулів з урахуванням внесеного земельного паю

зберігалося дрібне приватне виробництво, торгівля і приватний сектор у сфері послуг

державним підприємствам надавалася певна самостійність у вирішенні виробничих питань, робітники мали більшу матеріальну зацікавленість у результатах своєї праці

кооперативи тут створювалися на основі директивних рішень без урахуванням внесеного земельного паю

ліквідовувалося дрібне приватне виробництво, торгівля і приватний сектор у сфері послуг

Запитання 12

1. Оберіть правильний ланцюг «Країна - лідер комуністичного режиму»:

А) Угорщина - 1) Й. Броз Тіто;

Б) Румунія - 2) Тодор Живков;

В) Югославія - 3) Петру Гроза;

Г) Болгарія - 4) Б. Берут;

5) Матяш Ракоші

варіанти відповідей

А) - 2; Б) -5; В) 1; Г) - 4.

А) - 4; Б) -1; В) 3; Г) - 4.

А) - 5; Б) - 3; В) -1; Г) - 2.

А) - 2; Б) - 4; В) - 5; Г) - 1.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест