7 клас. Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта у Scratch

Додано: 27 березня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 792 рази
7 запитань
Запитання 1

Яку команду потрібно використати, щоб задати початкове положення спрайту на сцені?

варіанти відповідей
Запитання 2

Яка координата спрайту повинна змінюватися для його прямолінійного руху по вертикалі?

варіанти відповідей

координата х

координата y

обидві координати: х та у

Запитання 3

Яка координата спрайту повинна змінюватися для його прямолінійного руху по горизонталі?

варіанти відповідей

координата х

координата y

обидві координати: х та у

Запитання 4

Які команди потрібно застосувати, щоб гра закінчилася тоді, коли Кіт втратить 3 життя (На початку гри змінна Життя = 3).

варіанти відповідей
Запитання 5

Яка команда забезпечить рух спрайту горизонтально зліва направо?

варіанти відповідей
Запитання 6

Яка команда забезпечить рух спрайту вертикально зверху вниз?

варіанти відповідей
Запитання 7

Які команди потрібно використати, щоб при горизонтальному русі спрайта зправа на ліво, він весь час збільшувався (ефект наближення)?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест