7 клас_Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта у Scratch

Тест виконано: 159 разів
5 запитань
Запитання 1

Яку команду потрібно використати, щоб задати початкове положення спрайту на сцені?

варіанти відповідей
Запитання 2

Яка координата спрайту повинна змінюватися для його прямолінійного руху по вертикалі?

варіанти відповідей

координата х

координата y

обидві координати: х та у

Запитання 3

Яка координата спрайту повинна змінюватися для його прямолінійного руху по горизонталі?

варіанти відповідей

координата х

координата y

обидві координати: х та у

Запитання 4

Яка команда забезпечить рух спрайту горизонтально зліва направо?

варіанти відповідей
Запитання 5

Яка команда забезпечить рух спрайту вертикально зверху вниз?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест