06.05.2020.Координатна площина. Контрольна робота

Додано: 5 травня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 214 разів
8 запитань
Запитання 1

Яке з наведених тверджень правильне?

варіанти відповідей

Якщо два відрізки не перетинаються, то вони обов’язково паралельні

Два відрізки, що лежать на перпендикулярних прямих, називають

перпендикулярними

Якщо дві прямі, що лежать в одній площині, перпендикулярні

до третьої прямої, то вони перетинаються

Два промені не можуть бути паралельними.

Запитання 2

Які координати має точка M, позначена на рисунку

варіанти відповідей

(3;2)

(−2;3)

(2;3)

(−3;−2)

Запитання 3

Яка з точок, позначених на рисунку, має координа-

ти (2;−1)?

варіанти відповідей

А

В

С

D

Запитання 4

Яка з наведених точок лежить на осі абсцис?

варіанти відповідей

A(1;1)

B(−3;0)

C(0;2)

Г. (−3;3)

Запитання 5

Яка з наведених точок не лежить на осі ординат?

варіанти відповідей

A(0;−5)

B(1;0)

C(0;1)

D(0;0)

Запитання 6

Яка з точок розміщена у ІV чверті?

варіанти відповідей

M(3;−4)

К(−3;4)

Р(−3;−4)

В(3;4)

Запитання 7

Побудуйте на координатній площині точки A(-4;2), B(6;2), C(−4;3), D(6;-2). Вкажіть правильні твердження

варіанти відповідей

Відрізки АВ та CD перетинаются у точці з координатами (2;-2)

Відрізки АВ та CD перетинаются у точці з координатами (-2;2)

(0;2) - координати точки перетину відрізка АВ з віссю ординат

Точка з координатами (2;0) - точка перетину відрізка АВ з віссю ординат

(0;2) - координати точки перетину відрізка АВ з віссю ординат

(0;2) - координати точки перетину відрізка CD з віссю абсцис

(2;0) - координати точки перетину відрізка CD з віссю абсцис

Запитання 8

На рисунку зображено графік руху. Яке з тверджень правильне?

варіанти відповідей

Цей графік може бути графіком руху пішохода

Цей графік може бути графіком руху велосипедиста

Швидкість учасника руху 30 км/год

Через 4 години від початку руху учасник подолав 35 км

На зупинку учасник руху витратив 2 год

Після зупинки учасник вирушив зі швидкістю - 5 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест