10-11 кл.Вибірковий модуль. Комп'ютерна анімація. Основи векторної графіки.

Додано: 5 грудня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 87 разів
8 запитань
Запитання 1

Основний об'єкт векторної графіки

варіанти відповідей

Піксель

Лінія

Текст

Запитання 2

Розмір файлу векторного зображення залежить тільки від

варіанти відповідей

кількості ліній

кількості пікселів

складності зображення

Запитання 3

Властивості векторного зображення

варіанти відповідей

розмір файла

кількість кольорів

види графічних примітивів

стиль шрифту

Запитання 4

Властивості графічного примітива

варіанти відповідей

нахил

лінія контуру

ширина 

внутрішня область

контур

висота

Запитання 5

Редактор векторної анімації

варіанти відповідей

Adobe Photoshop

Microsoft Publisher

Synfig Studio

Pizap

Запитання 6

Для заливки та контуру фігури

варіанти відповідей

встановлюють палітру кольорів

створюються окремі шари

Запитання 7

Алгоритм встановлення кольору заливки фігури

варіанти відповідей

Виділити усю фігуру інструментом трансформації → У вікні параметрів об'єкта клацнути по кольору 

Клацнути колір заливки та вибрати колір → Вибрати інструмент "Суцільна заливка" → Клацнути по фігурі

Перші два варіанти правильні

Запитання 8

Чи можна змінювати розташування шарів відносно один одного у Synfig Studio

варіанти відповідей

так

ні

інколи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест