10 Клас. 5 Урок. Інтернет-маркетинг та Інтернет-банкінг.

Додано: 7 жовтня
Предмет: Інформатика, 10 клас
14 запитань
Запитання 1

Інтернет - банкінг - це

варіанти відповідей

форма організації публічного управління й адміністрування

система надання банківських послуг клієнтам, що забезпечує можливість здійснювати стандартні банківські операції через Інтернет

сукупність прийомів в Інтернеті, спрямованих на привернення уваги до товару чи послуги

сукупність прийомів в Інтернеті, спрямованих на привернення уваги до товару чи послуги, популяризацію цього товару (сайта) в мережі та його ефективного просування з метою продажу

Запитання 2

Послуги інтернет-банкінгу:

варіанти відповідей

переводити гроші з картки на картку

самостійно блокувати й розблокувати свої платіжні картки

отримувати інформацію про залишки грошей на рахунку й контролювати їх рух

оплачувати комунальні послуги

знімати гроші з чужої картки

Запитання 3

Якої програми достатньо для здійснення операцій інтернет-банкінгу:

варіанти відповідей

електронні таблиці

графічний редактор

браузер

текстовий редактор

Запитання 4

Чи можна за допомогою Інтернет-банкінгу купити квитки на потяг?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 5

Сукупність прийомів в Інтернеті, спрямованих на привернення уваги до товару чи послуги, популяризацію цього товару (сайта) в мережі та його ефективного просування з метою продажу – це …

варіанти відповідей

інтернет-маркетинг

інтернет-банкінг

електронне урядування

Запитання 6

Цілі Інтернет-маркетингу?

варіанти відповідей

зменшення реклами товарів

збільшення продажів

формування попиту

формування малих оборотів

Запитання 7

Чи є додаток Ощад24 Інтернет-банкінгом?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 8

Значок якого Інтернет-банкінгу зображено?

варіанти відповідей

Пумб

Приват24

Ощад24

Запитання 9

Розміщення на тематичних сайтах графічних рекламних оголошень (банерів)

варіанти відповідей

Банерна та медійна реклама 

Пошукова оптимізація 

Контекстна реклама 

Інтернет-PR 

Вірусний маркетинг 

Запитання 10

Зміна сайта для кращої індексації пошуковими роботами


варіанти відповідей

Банерна та медійна реклама 

Пошукова оптимізація

Контекстна реклама 

Інтернет-PR 

Вірусний маркетинг 

Запитання 11

Перевагами даного інструменту Інтернет-маркетингу є:  можливість «достукатися» до певного кола споживачів;  контакт із користувачем пошукової системи відбувається, коли він дійсно цікавиться рекламованим продуктом;  користувач не підозрює, що йому показують рекламу. Він сприймає пошукову систему як експерта, який завжди прийде на допомогу із цінною порадою;  тривалість результату. 

варіанти відповідей

Банерна та медійна реклама 

Пошукова оптимізація

Контекстна реклама 

Інтернет-PR 

Вірусний маркетинг 

Запитання 12

Основні переваги контекстної реклами

варіанти відповідей

спрямованість на цільову аудиторію

користувач не підозрює, що йому показують рекламу

можливість виміряти ефективність

ненав’язливість

масштабність

контакт із користувачем пошукової системи відбувається, коли він дійсно цікавиться рекламованим продуктом

Запитання 13

Налагодження прямого каналу комунікації з цільовою аудиторією, зокрема в блогах і соціальних мережах

варіанти відповідей

Банерна та медійна реклама 

Пошукова оптимізація

Контекстна реклама 

Інтернет-PR 

Вірусний маркетинг 

Запитання 14

Цей інструмент інтернет-маркетингу одночасно вирішує такі завдання: підвищує ступінь упізнаваності бренда; позиціонує бренд; формує лояльне ставлення; збільшує індекс цитування, що впливає на пошукову оптимізацію.

варіанти відповідей

Банерна та медійна реклама 

Пошукова оптимізація

Контекстна реклама 

Інтернет-PR 

Вірусний маркетинг 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест