10 клас.Контрольна робота з теми «Функції, їхні властивості та графіки. Степенева функція»

16 запитань
Запитання 1

Знайти значення виразу

варіанти відповідей

3

9

27

- 9

Запитання 2

Знайти значення виразу

варіанти відповідей

2

√2

- 2

- √2

Запитання 3

Спростити вираз

варіанти відповідей

- 2

- 32

2

32

Запитання 4

За даним графіком знайти нулі функції

варіанти відповідей

- 3 ; 0 ; 3

2,5 ; - 1

- 3 ; -1,5 ; 1,5 ; 3

- 4 ; - 2; 1 ; 2

Запитання 5

Внесіть множник під знак кореня

варіанти відповідей

∛80

∛20

∛320

∛640

Запитання 6

Винесіть множник з-під знака кореня

варіанти відповідей

2∛6

6∛2

4∛3

3∛4

Запитання 7

Степенем числа a з дробовим показником m/n, є вираз

варіанти відповідей
Запитання 8

?

варіанти відповідей
Запитання 9

?

варіанти відповідей
Запитання 10

Обчисліть (-1,2)0

варіанти відповідей

1,2

0

1

-1,2

Запитання 11

Обчислити: ∜0,0016 − ∛−1

варіанти відповідей

0,8

-0,8

1,2

-1,2

Запитання 12

Вкажіть під яким номером зображено ескіз графіка функції у=х24 

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 13

Користуючись графіком функції, що зображений на рисунку, вкажіть усі правильні твердження

варіанти відповідей

На рисунку зображена парабола

Функція зростає при хє(-∞; 0)

Функція парна

Точка A(-5; 25) належить графіку даної функції

Область визначення функції D(у)=[0; +∞)

Запитання 14

Вкажіть під яким номером зображено ескіз графіка функції у=х-11.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 15

Графік функції y=x21 cиметричний відносно

варіанти відповідей

вісі Оу

вісі Ох

початку координат

немає симетрії

Запитання 16

(х+1)-0,5=1/2

варіанти відповідей

1

2

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест