З чим автор порівнює поле?
Про кого мова?
"...Ішов справді парубок. На перший погляд — йому, може, літ до двадцятка добиралося. Чорний шовковий пух тільки що висипався на верхній губі, де колись малося бути вусам; на мов стесаній борідці де-где поп’ялось тонке, як павутиння, волоссячко. Ніс невеличкий, тонкий, трохи загострений; темні карі очі — теж гострі; лице довгообразе — козаче; ні високого, ні низького зросту, — тільки плечі широкі, та груди високі… Оце й уся врода..."
Де відбувалися події, описані автором?
Про кого мова?
"...Чорне кучеряве волосся, заквітчане польовими квітками, чудовно вилося коло білого чолі; тоненькі пасма того чорного, аж полискуваного хмелю спадали на біле, рум’яне личко, як яблучко наливчате; очі оксамитові, чорні, — здається, сам.огонь говорив ними… Дві чорні брови, мов дві чорні п’явки, повпивалися над очима, злегенька прикритими довгими густими віями..."
Який художній прийом використано в основі назви роману?
Хто виявися двоєжонцем?
Чим Чіпка втішався після невдалих спроб подружитися з сусідськими дітьми?
Що зробив Чіпка, щоб "бозя не покарав його за те, що з'їв окраєць хліба"?
У скільки років мати вирішила відправити Чіпку на заробітки?
Яку роботу Чіпка почав виконувати із задоволенням?
Хто працював разом із Чіпкою?
Хто розказав Чіпці про батька?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома