Разом усі прислівники та прислівникові сполуки потрібно писати в рядку
Усі словосполучення не потребують редагування в рядку
Словоформа з нульовим закінченням із речення Байдужим густим шелестом слався лісовий шум є в рядку
Омоніми використано в реченні
Граматичну норму НЕ порушено у словосполученні рядка
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Іноді тихо, а іноді стрімко несе Рось по своєму кам’янистому руслу чисті ясні води. 2. То тут, то там над нею здіймаються високі кручі, темніють густі діброви, шумлять бори. 3. У дібровах та борах бродять вепри, тури, олені, козулі, вовки, гніздяться птахи, у дуплах старезних дерев мирно гудуть бджолині рої. 4. У водах річки аж кипить риба плітка, щука, лящ, сазан, окунь, судак... 5. А в тихих заводях, у глибині темних, аж синіх, ям, хлюпочуться русалки, що в місячні ночі виходять на зелені берегові галявини водити свої ігрища. 6. Далі Рось проревається між скелями і мчить у темні вири.
Орфографічну помилку допущено в написанні слова
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Іноді тихо, а іноді стрімко несе Рось по своєму кам’янистому руслу чисті ясні води. 2. То тут, то там над нею здіймаються високі кручі, темніють густі діброви, шумлять бори. 3. У дібровах та борах бродять вепри, тури, олені, козулі, вовки, гніздяться птахи, у дуплах старезних дерев мирно гудуть бджолині рої. 4. У водах річки аж кипить риба плітка, щука, лящ, сазан, окунь, судак... 5. А в тихих заводях, у глибині темних, аж синіх, ям, хлюпочуться русалки, що в місячні ночі виходять на зелені берегові галявини водити свої ігрища. 6. Далі Рось проревається між скелями і мчить у темні вири.
Антоніми вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Іноді тихо, а іноді стрімко несе Рось по своєму кам’янистому руслу чисті ясні води. 2. То тут, то там над нею здіймаються високі кручі, темніють густі діброви, шумлять бори. 3. У дібровах та борах бродять вепри, тури, олені, козулі, вовки, гніздяться птахи, у дуплах старезних дерев мирно гудуть бджолині рої. 4. У водах річки аж кипить риба плітка, щука, лящ, сазан, окунь, судак... 5. А в тихих заводях, у глибині темних, аж синіх, ям, хлюпочуться русалки, що в місячні ночі виходять на зелені берегові галявини водити свої ігрища. 6. Далі Рось проревається між скелями і мчить у темні вири.
У п’ятому реченні слово водити є
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Іноді тихо, а іноді стрімко несе Рось по своєму кам’янистому руслу чисті ясні води. 2. То тут, то там над нею здіймаються високі кручі, темніють густі діброви, шумлять бори. 3. У дібровах та борах бродять вепри, тури, олені, козулі, вовки, гніздяться птахи, у дуплах старезних дерев мирно гудуть бджолині рої. 4. У водах річки аж кипить риба плітка, щука, лящ, сазан, окунь, судак... 5. А в тихих заводях, у глибині темних, аж синіх, ям, хлюпочуться русалки, що в місячні ночі виходять на зелені берегові галявини водити свої ігрища. 6. Далі Рось проревається між скелями і мчить у темні вири.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Правильну вимову слова засудження відображає фонетичний запис рядка
Фразеологізм виступає в ролі підмета у реченні
Літеру и треба писати в усіх словах рядка
Окремо всі слова пишуться в рядку
Форму кличного відмінка утворено НЕПРАВИЛЬНО в рядку
Слово безкраїм вжито у місцевому відмінку однини в реченні
Усі займенники слід писати через дефіс у рядку
Особові форми дієслів становлять рядок
Граматичну помилку допущено в реченні
Установіть відповідність між словами і орфограмами.
1 вір..те 2 різ..бяр 3 мєдв..ний 4 пан..європейський
А поєднувальний голосний у складних словах
Б вживання апострофа
В написання без апострофа
Г написання без знака м’якшення
Д вживання знака м’якшення
Установіть відповідність між розрядами прислівника і прикладами.
1 часу 2 причини 3 мети 4 місця
А спересердя Б додому В довіку Г дуже Д напоказ
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1) Споконвіку, з прадавніх-давен (2) кожен живучий має не (3) зрівняне ні з чим джерельне (4) чародійство - молодість.
1 А прикметник
2 Б іменник
3 В займенник
4 Г прислівник
Д дієприкметник
Подвоєння є в усіх словах іншомовного походження в рядку
Частку не треба писати окремо з усіма словами рядка
Значення ганебне визнання, здобуте за будь-яку ціну має фразеологізм
Слово земляна на місці крапок треба вжити в реченні
Немає лексичної помилки у словосполученні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Мабуть, кожному з вас доводилося бачити політ лелеки. 2. На/диво красива це птаха! 3. Скільки в ній грації, гордості, величі... 4. Здавна існує велика дружба між людьми і лелеками. 5. Може, як жодна інша птаха підпускає чорно/крилий красень до себе людину, бо вірить, що не буде йому кривди. 6. І не/дарма говорять люди: у хаті, на якій поселиться лелечина пара, пануватиме добро і злагода. 7. Споконвіку вважалося великим злочином скинути лелече гніздо або вбити птаха... 8. Не було тому прощення. 9. Якою радістю зустрічаємо ми на/весні лелек, що повертаються з далеких країв, і скільки смутку лягає на серце, коли восени відлітають їхні ключі до вирію.
Антоніми вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Мабуть, кожному з вас доводилося бачити політ лелеки. 2. На/диво красива це птаха! 3. Скільки в ній грації, гордості, величі... 4. Здавна існує велика дружба між людьми і лелеками. 5. Може, як жодна інша птаха підпускає чорно/крилий красень до себе людину, бо вірить, що не буде йому кривди. 6. І не/дарма говорять люди: у хаті, на якій поселиться лелечина пара, пануватиме добро і злагода. 7. Споконвіку вважалося великим злочином скинути лелече гніздо або вбити птаха... 8. Не було тому прощення. 9. Якою радістю зустрічаємо ми на/весні лелек, що повертаються з далеких країв, і скільки смутку лягає на серце, коли восени відлітають їхні ключі до вирію.
Окремо в тексті треба писати слово
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Мабуть, кожному з вас доводилося бачити політ лелеки. 2. На/диво красива це птаха! 3. Скільки в ній грації, гордості, величі... 4. Здавна існує велика дружба між людьми і лелеками. 5. Може, як жодна інша птаха підпускає чорно/крилий красень до себе людину, бо вірить, що не буде йому кривди. 6. І не/дарма говорять люди: у хаті, на якій поселиться лелечина пара, пануватиме добро і злагода. 7. Споконвіку вважалося великим злочином скинути лелече гніздо або вбити птаха... 8. Не було тому прощення. 9. Якою радістю зустрічаємо ми на/весні лелек, що повертаються з далеких країв, і скільки смутку лягає на серце, коли восени відлітають їхні ключі до вирію.
Роль підмета виконують слова, виділені в усіх рядках, ОКРІМ
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Мабуть, кожному з вас доводилося бачити політ лелеки. 2. На/диво красива це птаха! 3. Скільки в ній грації, гордості, величі... 4. Здавна існує велика дружба між людьми і лелеками. 5. Може, як жодна інша птаха підпускає чорно/крилий красень до себе людину, бо вірить, що не буде йому кривди. 6. І не/дарма говорять люди: у хаті, на якій поселиться лелечина пара, пануватиме добро і злагода. 7. Споконвіку вважалося великим злочином скинути лелече гніздо або вбити птаха... 8. Не було тому прощення. 9. Якою радістю зустрічаємо ми на/весні лелек, що повертаються з далеких країв, і скільки смутку лягає на серце, коли восени відлітають їхні ключі до вирію.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Виділена буква позначає однаковий звук у кожному слові рядка
Помилку у вживанні ґ і г допущено у словах рядка
Усі слова власне українського походження подані в рядку
Усі прислівники та прислівникові сполучення мають однаковий спосіб написання в рядку
Без апострофа треба писати всі слова рядка
НЕПРАВИЛЬНО форму ступеня порівняння прикметника утворено в реченні
НЕ відбувається подвоєння в орудному відмінку в іменниках рядка
Безособове дієслово є в реченні
Помилки в написанні сполучників допущено в рядку
Граматично правильно побудовано речення
Установіть відповідність між групою сполучників і прикладами.
1 єднальні 2 протиставні 3 розділові 4 порівняльні
А у, над, навколо
Б ніби, мов, як
В чи, або, чи то... чи то
Г й, та, ні... ні
Д однак, проте, але
Укажіть, якою частиною мови є виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Здається, (1) вчора я відкрив (2) простої істини (3) коріння: життя тримає (4) двоє крил - закоханість і устремління.
1 А іменник
2 Б прикметник
3 В займенник
4 Г числівник
Д прислівник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома