11 клас. Урок від 08.02.2021. Цивільна оборона 1.

Додано: 8 лютого 2021
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 25 разів
30 запитань
Запитання 1

Функції держави, спрямовані на захист населення, території, навколишнього середовища та майна від НС, шляхом запобігання таким ситуаціям, це:

варіанти відповідей

Цивільний захист

Цивільне право

Надзвичайні ситуації

Організація навчання населення

Запитання 2

Автомобільні, залізничні, авіаційні, водні аварії, це НС:

варіанти відповідей

Техногенного характеру

Соціальні НС

Природного характеру

Воєнні НС

Запитання 3

До радіаційно небезпечних об'єктів відносять:

варіанти відповідей

АЕС

Легкові автомобілі

Пожежі

Пасажирські потяги

Запитання 4

Неконтрольований процес знищення, або пошкодження вогнем майна, під час якого виникають небезпечні чинники для живих істот та довкілля, це:

варіанти відповідей

Гідродинамічна аварія

Пожежа

Вибух газу

Буря

Запитання 5

Подія, що сталася під час руху дорожнього транспортного засобу, внаслідок, якої загинули або зазнали травм люди чи заподіяна шкода майну, це:

варіанти відповідей

ДТП

Пожежа

Стихійне лихо

Терористичний акт

Запитання 6

Аварії, що виникають при руйнуванні гребель, дамб, коли вода поширюється з великою швидкістю і створює загрозу затоплення території, це:

варіанти відповідей

Гідродинамічна аварія

Хімічно небезпечна аварія

Катастрофи на річковому транспорті

Паводок

Запитання 7

Порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об'єкті на ній або на водному об'єкті, спричинене протиправними діями терористичного спрямування, це:

варіанти відповідей

НС техногенного характеру

НС природного характеру

НС соціального характеру

Воєнні НС

Запитання 8

Підприємства, які виробляють хімічну продукцію, нафтопродукти, фармацевтичні препарати, залізничні станції з об'єктами відстою , відносяться до:

варіанти відповідей

Радіаційно небезпечних об'єктів

Гідродинамічних споруд

Хімічно небезпечних об'єктів

Вибухонебезпечних об'єктів

Запитання 9

НС, які виникають на об'єктах, створених розумом і руками людей, і які людина використовує, це:

варіанти відповідей

Антропогенні НС

НС природного характеру

Соціальні НС

Воєнні НС

Запитання 10

Екстремальна ситуація -це

варіанти відповідей

ситуація,що не загрожує здоров'ю., життю, майну, навколишньому середовищу, громадському порядку

ситуація,що частково загрожує здоров'ю., життю, майну, навколишньому середовищу,громадському порядку

ситуація,що загрожує здоров'ю., життю, майну, навколишньому середовищу, громадському порядку

Запитання 11

Якщо виявлено будь-який підозрілий предмет у громадському транспорті

варіанти відповідей

залиште бездоглядну річ, залиште місце події

повідомте водія транспортного засобу, залиште бездоглядну річ, залиште місце події

повідомте водія транспортного засобу, залиште місце події

повідомте водія транспортного засобу, не залишайте бездоглядну річ, не залишайте місце події,опитайте людей

Запитання 12

Навчання працюючого населення, фахівців спеціалізованих служб, виготовлення інформаційних матеріалів, інформування населення, залучення громадськості для пропаганди знань в умовах особливого періоду - це завдання

варіанти відповідей

керівника будь-якого підприємства, установи

органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування

органів місцевого самоврядування, керівника підприємства, установи

органів виконавчої влади, керівника підприємства, установи

Запитання 13

Наклеювання захисних смуг на вікна, обладнання укриття у підвалі, зробити запаси води, продуктів, підготувати необхідні речі та документи, укомплектувати аптечку належить до заходів підготовки

варіанти відповідей

освітнього закладу на випадок бойових дій

оселі на випадок бойових дій

державної установи на випадок бойових дій

Запитання 14

Під'їзди будинків, місця під технікою, не підготовлені підвали, проходи між штабелями, будівельними матеріалами

варіанти відповідей

можна використовувати для укриття під час артобстрілів

не можна використовувати для укриття під час артобстрілів

можна використовувати під час артобстрілів у разі відсутності іншого укриття

Запитання 15

Не можна робити, якщо ви потрапили під час НС у наповп

варіанти відповідей

не йти проти натовпу, але можна тримати руки у кишенях або чіплятися руками за інших людей або конструкції

не йти проти натовпу, не тримати руки у кишенях, не чіплятися руками за інших людей або конструкції, але піднімати власні речі можна

йти проти натовпу, але можна тримати руки у кишенях або чіплятися руками за інших людей або конструкції,не піднімати власні речі

йти проти натовпу, тримати руки у кишенях або чіплятися руками за інших людей або конструкції, піднімати власні речі

Запитання 16

Відчуття втоми, відсутність бажання говорити,рухатися,у душі -порожнеча . Це прояви

варіанти відповідей

ступору

апатії

рухового збудження

агресії

Запитання 17

Використовувати прийом "захоплення",ізолюйте потерпілого від оточуючих, не сперечайтеся з потерпілим - це правила надання першої допомоги при

варіанти відповідей

апатії

ступорі

руховому збудженні

агресії

Запитання 18

Не залишайте людину наодинці,встановіть з нею фізичний контакт,активно слухайте,повторюйте за людиною уривки фраз, ні про що не питайте, не давайте порад - це заходи домедичної допомоги при

варіанти відповідей

нервовому тремтінні

плачі

істериці

страху

Запитання 19

Напруження м'язів, прискорене серцебиття, дихання, знижений контроль за власною поведінкою - це ознаки

варіанти відповідей

рухового збудження

страху

ступору

плачу

Запитання 20

Озирніться навколо,зверніть увагу на дрібні деталі, подумки переберіть усі предмети і зосередьтеся на цьому,називайте подумки предмети. Це дії психологічної допомоги при

варіанти відповідей

надмірному збудженні

песимістичному настрої

звільненні від нав'язливих думок

паніці і страху

Запитання 21

Попереджувальний сигнал оповіщення цивільного захисту:

варіанти відповідей

«УВАГА! УВАГА!»

«ВСІМ! ВСІМ!» 

«УВАГА ВСІМ!»

Запитання 22

Почувши попереджувальний сигнал оповіщення, потрібно негайно:

варіанти відповідей

Вирушити на збірний пункт для евакуції

Ввімкнути радіо-та телевізійні приймачі


Нічого не робити та зателефонувати в штаб цивільного захисту

Запитання 23

Для захисту органів дихання від отруйних речовин, що є хімічною зброєю, використовують:

варіанти відповідей

Ватно-марлеву пов’язку

Протигаз

Звичайну захисну маску

Запитання 24

Для захисту органів дихання від радіоактивного пилу використовують:

варіанти відповідей

Ватно-марлеву пов’язку

Протигаз

Респіратор

Запитання 25

Укриття від впливу небезпечних факторів, що виникають унаслідок НС, можуть бути облаштовані у:

варіанти відповідей

Цокольні приміщення житлових будинків

Гірничі/шахтні виробки

Погріб (льох)

Дах будинку

Запитання 26

При виявленні дорожньої валізи, яка може виявитися вибуховим пристроєм, необхідно:

варіанти відповідей

Підійти ближче та переконатись, що вона має ознаки підозрілого предмету

Зателефонувати з мобільного телефону до служби захисту населення

Не наближатись, не відкривати, не переміщувати валізу

Запитання 27

Якщо ти опинився у натовпі, тоді потрібно:

варіанти відповідей

Рухатися в натовпі за власним бажанням, намагатися розштовхати оточуючих

Не наближатися до стін, вітрин, скляних дверей, огорож

Якщо збили з ніг і впав - згорнутися клубочком і захистити голову руками

Запитання 28

Евакуація - це....

варіанти відповідей

організоване виведення чи вивезення населення із зони надзвичайної ситуації або зони можливого ураження населення

примусове переселення, вигнання чи висилка з постійного місця проживання

Запитання 29

Особливий період — це...

варіанти відповідей

період життя держави і її громадян, який настає з моменту введення воєнного стану в Україні

період, коли сталася будь яка надзвичайна ситуація

період, коли оголошена і проводиться евакуація

Запитання 30

Якщо покинути зону ведення бойових дій неможливо, то потрібно:

варіанти відповідей

зробити запас продуктів харчування і води

за можливості, обладнати укриття

вести звичайний спосіб життя і сподіватись на краще

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест