11-А УКР 10.12

Додано: 9 грудня
Предмет: Історія України, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

У якому уривку з історичних джерел охарактеризовано окремі аспекти соціально-економічного розвитку України в період «перебудови»?


варіанти відповідей

«В Україні… понад мільйон осіб, винних у порушенні антиалкогольного законодавства, зазнали адміністративних стягнень. У Закарпатті та в Криму знищили виноградники унікальних сортів...»

«Характерним для цього періоду було суттєве зниження плану заготівель зерна, підвищення у 1,5–2 рази цін на сільськогосподарську продукцію, збільшення капіталовкладень у сільське господарство...»

«За оцінками експертів у вітчизняному виробництві частка тіньового сектора фактично зрівнялась з часткою офіційною. Це явище супроводжувалося зростанням обсягів нелегального вивозу капіталу...»

«Продукція соціалістичної індустрії України зросла вдвоє. Почали діяти нові підприємства (Запорізький комбінат, Новокраматорський машинобудівний завод, Криворізький металургійний завод)…»

Запитання 2

Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.


«У зараженому радіацією Чорнобилі влаштовували «показушні» весілля, фальшиві гулянки, паради. У дні всенародної жалоби було влаштовано першотравневу демонстрацію на Хрещатику в Києві, де оголені діти, нічого не підозрюючи, танцювали перед трибунами, потішаючи тих, котрі знали — зобов’язані були знати! — весь трагізм ситуації, що склалася...»


Зазначені вище заходи проводилися партійно-радянським керівництвом з метою


варіанти відповідей

продемонструвати світові єдність Комуністичної партії України та народу в умовах надзвичайної ситуації.

засвідчити непохитність радянської традиції святкування Міжнародного дня солідарності трудящих за будь-яких обставин.

переконати радянське суспільство в безпечності використання атомної енергії в мирних цілях.

приховати факт вибуху ядерного реактора та реальні масштаби й наслідки техногенної катастрофи.

Запитання 3

У 1987 році підприємства

варіанти відповідей

Змогли самостійно планувати виробництво у визначених межах

Повністю були приватизовані

Підпали під сильніше втручання держави

Нічого з наведеного

Запитання 4

В економічній сфері у період «перебудови» партійно-державне керівництво УРСР здійснило


варіанти відповідей

ліквідацію галузевої системи управління народним господарством.

запровадження орендних і кооперативних форм господарювання.

освоєння цілинних земель Казахстану, Сибіру, Північного Кавказу.

обмеження господарської самостійності промислових підприємств.

Запитання 5

Зображений на фото документ, що видавався місцевими радами в Україні, свідчить про


варіанти відповідей

розквіт епохи «застою».

запровадження політики «гласності».

занепад «самвидаву».

провал політики «перебудови».

Запитання 6

Бартерний обмін - це

варіанти відповідей

Інша назва купівлі товарів

Обмін валют

Безгрошовий обмін товарами

Розподіл державою товарів між людьми

Запитання 7

Закон "Про економічну самостійність УРСР" ухвалений у

варіанти відповідей

1991

1983

1986

1990

Запитання 8

Які судження щодо зображеного плаката є правильними?


«Талон на мило», «Талон на м’ясо»,

«Талон на чай», «Талон на цукор»

«…І навіть у царині балету ми

попереду планети всієї»

(3 відповіді)

варіанти відповідей

Плакат має сатиричний характер.

Плакат акцентує увагу на вадах системи оплати праці та заохочення працівників культури.

Плакат пропагує здобутки та переваги радянського способу життя.

Плакат створено в роки «перебудови».

На плакаті художніми засобами відображено дефіцит товарів широкого вжитку.

Плакат присвячено здобуткам у мистецькому житті.

Плакат стимулює почуття патріотизму, гордості за країну.

Запитання 9

Вибух на четвертому енергоблоці Чорнобильської АЕС стався в

варіанти відповідей

березні 1985 р.

квітні 1986 р.

травні 1987 р.

червні 1988 р.

Запитання 10

Якою була реакція уряду СРСР на Чорнобильську катастрофу?

варіанти відповідей

Керівництво применшувало наслідки катастрофи

Керівництво країни намагалося залучити інші країни та ООН до вирішення проблеми

Горбачов офіційно оголосив про катастрофу, щоби мобілізувати населення

Ліквідації наслідків аварії не було

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест