Який основний ресурс наземно-повітряного середовища?
Який відсоток кисню міститься в повітрі?
Що є лімітуючими чинниками в наземно-повітряному середовищі?
Що зумовлює наявність добових і сезонних ритмів у організмів?
Який чинник визначає малу підйомну силу й незначну силу опору в повітрі?
Яка кількість видимого світла досягає земної поверхні?
Чим характеризується вологість повітря в наземно-повітряному середовищі?
Яке значення має температура для організмів?
Як низька густина повітря впливає на тиск у наземно-повітряному середовищі?
Яка частина спектра світла найбільше відповідає за сезонні й добові ритми організмів?
Які організми називають аеробіонтами?
Які організми здатні жити та розвиватися в умовах безкисневого середовища?
Що таке анамохорія?
До яких організмів належать термофіли?
Що зумовлює незначна густина повітря?
До яких груп організмів належать ті, що здатні літати?
Яка особливість адаптацій аеробіонтів до наземно-повітряного середовища?
Які організми належать до гігрофілів?
Що сприяло виникненню гомойотермних організмів?
Як організми регулюють надходження вуглекислого газу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома