11 клас. 11.Основні середовища існування та адаптації до них організмів. - наземно-повітряне

Додано: 7 жовтня
Предмет: Біологія, 11 клас
20 запитань
Запитання 1

Який основний ресурс наземно-повітряного середовища?

варіанти відповідей

Вода

Ґрунт

Світло

Повітря

Запитання 2

Який відсоток кисню міститься в повітрі?

варіанти відповідей

21 %

78 %

0,9 %

0,03 %

Запитання 3

Що є лімітуючими чинниками в наземно-повітряному середовищі?

варіанти відповідей

Кисень і азот

Світло і температура

Надлишок або нестача тепла й вологи

Вуглекислий газ і інертні гази

Запитання 4

Що зумовлює наявність добових і сезонних ритмів у організмів?

варіанти відповідей

Температура повітря

Газовий склад атмосфери

Вологість повітря

Світловий режим

Запитання 5

Який чинник визначає малу підйомну силу й незначну силу опору в повітрі?

варіанти відповідей

Низька густина повітря

Велика густина повітря

Високий атмосферний тиск

Світловий режим

Запитання 6

Яка кількість видимого світла досягає земної поверхні?

варіанти відповідей

90 %

55 %

45 %

10 %

Запитання 7

Чим характеризується вологість повітря в наземно-повітряному середовищі?

варіанти відповідей

Широкими межами коливань вологості

Постійною наявністю дощів

Великим вмістом водяної пари

Постійністю вологісних показників

Запитання 8

Яке значення має температура для організмів?

варіанти відповідей

Визначає кількість доступного кисню

Впливає на швидкість реакцій обміну речовин

Змінює теплопровідність повітря

Регулює рівень вологості

Запитання 9

Як низька густина повітря впливає на тиск у наземно-повітряному середовищі?

варіанти відповідей

Тиск не впливає на організми

Тиск збільшується зі збільшенням висоти

Тиск завжди залишається стабільним

Тиск зменшується зі збільшенням висоти над рівнем моря

Запитання 10

Яка частина спектра світла найбільше відповідає за сезонні й добові ритми організмів?

варіанти відповідей

Інфрачервоні промені

Ультрафіолетові промені

Видиме світло

Інертні гази

Запитання 11

Які організми називають аеробіонтами?

варіанти відповідей

Організми, що живуть у водному середовищі

Організми, що живуть у безкисневому середовищі

Організми, що живуть у наземно-повітряному середовищі

Організми, що живуть у ґрунті

Запитання 12

Які організми здатні жити та розвиватися в умовах безкисневого середовища?

варіанти відповідей

Аероби

Анаероби

Кріофіли

Гігрофіли

Запитання 13

Що таке анамохорія?

варіанти відповідей

Процес азотофіксації

Спосіб пересування тварин

Розселення за допомогою повітряних течій

Адаптація до нестачі кисню

Запитання 14

До яких організмів належать термофіли?

варіанти відповідей

Організми, що живуть у холодних умовах

Організми, що живуть у високих температурах

Організми, що живуть при низькому рівні кисню

Організми, що потребують високої вологості

Запитання 15

Що зумовлює незначна густина повітря?

варіанти відповідей

Низький вміст кисню

Високу силу опору повітря

Низьку силу опору повітря

Постійні температурні коливання

Запитання 16

До яких груп організмів належать ті, що здатні літати?

варіанти відповідей

Лише птахи

Лише комахи

Птахи, комахи, літаючі ссавці та рептилії

Тільки літаючі ссавці

Запитання 17

Яка особливість адаптацій аеробіонтів до наземно-повітряного середовища?

варіанти відповідей

Наявність механічних тканин у рослин

Спрощена структура м’язів

Здатність до анаеробного дихання

Високий рівень азоту в клітинах

Запитання 18

Які організми належать до гігрофілів?

варіанти відповідей

Організми, що живуть у сухих місцеіснуваннях

Організми, що потребують великої кількості кисню

Організми, що живуть в умовах високої вологості

Організми, що можуть жити в умовах безкисневого середовища

Запитання 19

Що сприяло виникненню гомойотермних організмів?

варіанти відповідей

Здатність до фотосинтезу

Наявність анаеробного дихання

Високий вміст кисню в повітрі

Низька сила опору повітря

Запитання 20

Як організми регулюють надходження вуглекислого газу?

варіанти відповідей

За допомогою механічних тканин

Шляхом підвищення температури тіла

Зменшенням інтенсивності фотосинтезу

Через фізіологічні адаптації до видалення CO2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест