Поняття бренду. Брендинг.

Додано: 27 січня
Предмет: Інформатика, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Що таке бренд?

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

це торгова марка

Запитання 2

Складові айдентики

варіанти відповідей

логотип

бланки

візитівки

брендбук

упаковка

девіз

Запитання 3

Фірмовий стиль - це

варіанти відповідей

діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень, товарної марки, пакування, матеріалів для стимулювання збуту та інших елементів комунікації, об'єднаних певною ідеєю та фірмовим оформленням, які виокремлюють товар серед конкурентів і створюють його образ.

управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей і реалізацію довгострокових програм (створення і підтримки конкурентних переваг бренда, позиціонування, підвищення лояльності споживачів та сили бренда) для зростання вартості капіталу бренда.

набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

Запитання 4

Що є елементом бренду?

варіанти відповідей

Форми та кольори

Ім'я

Товарний знак

Упаковка

Логотип

Запитання 5

Елементи фірмового стилю

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів

Фірмові кольори

Фірмова зачіска

Товарний знак

Бланки

Запитання 6

Брендгайд - це

варіанти відповідей

документ, де зафіксовані всі складові бренду повинні. Брендбук є по суті Біблією компанії. Спираючись на цей документ, компанія вибудовує стратегії розвитку, вирішує, як позиціонувати себе на ринку і комунікувати з клієнтами

керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду 

технічний документ, яким користуються дизайнери і поліграфісти, які працюють з вашим брендом. Фактично це паспорт бренду, в якому прописані всі особливості оформлення фірмового стилю

Запитання 7

Яка інформація міститься в брендбуці?

варіанти відповідей

Характеристики працівників фірми

Персональні дані працівників

Фірмовий стиль бренду

Гайдлайн або логобук

Опис цільової аудиторії компанії

Аватар клієнта і характеристики покупців

Запитання 8

Брендбук містить

варіанти відповідей

Опис цільової аудиторії

фірмовий стиль бренду

концепцію бренду,де є основні цілі,корпоративні цінності

стратегію просування бренду

бухгалтерію компанії

Запитання 9

Що таке брендбук?

варіанти відповідей

це фізичне втілення концепції та місії вашого бренду, основна задача якого — встановлення конкретних принципів збереження ідентичності бізнесу;це "біблія" компанії

Комерційна організація, торговельне або промислове товариство (фірма), що об'єднує підприємців, спілка.

Торговельне, господарське або промислове підприємство, що користується правом юридичної особи, під маркою якої продаються товари або надаються послуги.

Запитання 10

Що таке логотип?

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб'єкт або об'єкт, наприклад — компанію, організацію, приватну особу або продукт.

Торговельне, господарське або промислове підприємство, що користується правом юридичної особи, під маркою якої продаються товари або надаються послуги.

Запитання 11

Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:

варіанти відповідей

який повністю дублює відомі бренди

який схожий на інші бренди

який знають і можуть відрізнити від інших марок по ключових елементів понад 60% споживачів даної товарної категорії

Запитання 12

Що таке реклама?

варіанти відповідей

Реклама – це управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда; 

Реклама – це комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар;

Реклама – це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару;

Реклама – це популяризація товарів;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест