11 клас. Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди.

Додано: 18 вересня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 73 рази
16 запитань
Запитання 1

Популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників це…

варіанти відповідей

реклама

засоби реклами

фірмовий стиль

інфографіка

Запитання 2

Інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу це…

варіанти відповідей

засоби реклами

реклама


фірмовий стиль

інфографіка

Запитання 3

Набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення це…

варіанти відповідей

фірмовий стиль

засоби реклами

реклама

інфографіка

Запитання 4

Графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації це…

варіанти відповідей

інфографіка

фірмовий стиль


засоби реклами

реклама

Запитання 5

Являє собою зареєстровані у встановленому порядку образотворчі, словесні, об'ємні, звукові позначення чи їхні комбінації, що використовуються власником для ідентифікації своїх товарів це…

варіанти відповідей

товарний знак

логотип (фірмовий шрифтовий напис)


слоган (фірмове гасло)

фірмовий колір

фірмовий блок

корпоративний герой (КГ)

Запитання 6

Оригінальний напис скороченого найменування фірми, товарної групи, виробленою даною фірмою, чи одного конкретного товару, що випускається нею це…

варіанти відповідей

товарний знак

логотип (фірмовий шрифтовий напис)


слоган (фірмове гасло)

фірмовий колір

фірмовий блок

корпоративний герой (КГ)

Запитання 7

Рекла́ма (лат. reclamare — «гукати раз-у-раз, знову викликати, повторно вигукувати») — популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 8

Засоби реклами — це інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу. Розподіляються на: повідомлення (його зміст та форма) і технічні носії (журнали, буклети, телеканал, вивіски та ін.).


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 9

Види реклами


варіанти відповідей

Інформаційна

Переконуюча (запобіжна)


Нагадувальна

Запитання 10

Фі́рмовий сти́ль – це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 11

Переваги інфографіки: 


варіанти відповідей

Легкість сприйняття людиною


  Ефективність подачі інформації


 «Вірусний» потенціал 


 Упізнаваність бренду


Демонстрація експертності


Запитання 12

Звід законів, правил і норм оформлення тексту, заснованих на вивченні сприйняття набору читачем, називають

варіанти відповідей

Типографіка

Гарнітура

веб-дизайн

Запитання 13

Шрифт або кілька шрифтів, що мають стилістичне єдність накреслення, називають

варіанти відповідей

Гарнітура

Кегль

Інтерліньяж

Кернинг

Запитання 14

Яку кількість шрифтів використовувати?


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 15

Якого розміру найкраще повинен бути шрифт?


варіанти відповідей

12 пікселів

14-18 пікселів

20-24

Запитання 16

Що називають мистецтвом красивого письма?

варіанти відповідей

Каліграфія

Шрифти

Леттерінг

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест