11 програмування мультимедіа

Додано: 3 травня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 1 раз
10 запитань
Запитання 1

Що буде надруковане в результаті виконанняфрагменту програми?

a=35

b= 15

x= (a - b) + (a + b)

print ( a * b)

варіанти відповідей

505

50

525

255

Запитання 2

За допомогою яких команд можна намалювати прямокутний трикутник?

варіанти відповідей

left(90); forward(40); right(95); forward(30); left(143); forward(50)

left(90); forward(30); left(90); forward(40); left(143); forward(50)

right(85);forward(40); left(95); forward(30); left(143); forward(50)

right(90); forward(30); left(90); forward(40); left(143); forward(50)

Запитання 3

Які команди повинна виконати Черепашка, щоб намалювати відрізок синього кольору, довжиною 100 кроків і шириною 4 пікселі ?

варіанти відповідей

pencolor('blue'); pensize(4); down; forward(100)

color('blue'); pensize(4); down(); forward(100)

малюй, животноє!

color('blue'); size(4); down(); forward(100)

pencolor('blue'); pensize(4); up(); forward(100)

pencolor=('blue'); pensize(4); down(); forward(100) 

Запитання 4

Якими командами підключають графічний модуль "Черепашка" в Python ?

варіанти відповідей

from turtle import

черепашка включися

turtle on/off

run turtle, run

turtle import

Запитання 5

Щоб підключити додатковий модуль до програми, застосовують таку конструкцію:

варіанти відповідей

import назва_модуля

 x=random.randint(1,6)

for назва_модуля

turtle.forward(x)

Запитання 6

Команда turtle.color() означає - 

варіанти відповідей

Установити товщину лінії

Змінити значок виконавця

Пройти вперед x пікселів

Установити колір

Не залишати слід під час руху

Запитання 7

Функція play() 

варіанти відповідей

призначена для організації зміни зображень.

призначена для програвання відео

переміщає графічний об’єкт, змінюючи значення його координат 

примусово оновлює зображення;

Запитання 8

призначення canvas.move() 

варіанти відповідей

примусово оновлює зображення;

переміщає графічний об’єкт, змінюючи значення його координат на задані величини:

затримує виконання програми

будує коло

Запитання 9

функція len ()-

варіанти відповідей

Вимірює довжину рядка

знахидить довжину відрізка

будує відрізок заданої довжини

Запитання 10

метод after() :

варіанти відповідей

функція зворотного визову

функція переадресації програми

функція затримки роботи програми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест