Наземні травянисті рослини - це
Основна ознака життєвих форм рослин
Життєва форма птахів за способом добування їжі
Визначити наземну форму тварин
Встановити відповідність:
1.Плаваючі
2.Повітряні
3.Наземні
А.Жук-гнойовик
Б.Акула
В.Ящірка
Г.Ластівка
Дві життєві форми мають
Види, які мають високий адаптивний потенціал або широку норму реакції (добре пристосовані до різних умов середовища існування)
Вузькоспеціалізовані до певних ресурсів мешкання види
Який процес показано на малюнку?
Автор правила адаптивної радіації
Адаптивний потенціал - це
Представники екологічно непластичного виду
Екологічно непластичні види - це
Представники екологічно пластичного виду
Екологічно пластичним видом є:
Оберіть екологічно пластичні види (еврибіонти)
Вкажіть екологічно непластичні види (стенобіонти)
Визначити життєві форми рослин за описом: стебло не деревяніє,надземні пагони щорічно відмирають.Бувають однорічними, дворічними та багаторічними.
Які параметри використовують для характеристики екологічної ніші?
Параметр, який визначають за діапазоном дії будь-якого екологічного чинника в межах угруповання та оцінюють шляхом порівняння з таким самим параметром екологічної ніші інших видів (організмів, популяцій)
Для характеристики даного параметру у тварин зазвичай використовують просторову, трофічну та часову ніші
Використання видами, популяціями, організмами одних і тих самих ресурсів середовища і характер між ними характеризує
Знайди назву правила
Якщо два види з подібними вимогами до середовища (живлення, поведінки, місць розмноження тощо) вступають у конкурентні відносини, то один з них повинен загинути або змінити свій спосіб життя й зайняти нову екологічну нішу
Якщо в певному місцеіснуванні виникають вільні ділянки (в результаті пожеж, зсувів, тривалих розливів річок тощо), їх заселяють здебільшого нові види, а не ті, що мешкали там раніше.
Яким правилом пояснюється таке явище?
Види, які мають високий адаптивний потенціал або широку норму реакції (добре пристосовані до різних умов середовища існування)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома