13. Модуль. Таргетована реклама.

Менеджмент продажів

Додано: 19 січня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Специфічний формат реклами, яку бачать тільки користувачі, які підпадають під вказані вами параметри:

варіанти відповідей

Телевізійна реклама

Таргетована реклама

Реклама на радіо

Запитання 2

Target (таргет) у перекладі з англійської означає:

варіанти відповідей

Мета

Продаж

Планування

Запитання 3

Що таке ретаргетинг?

варіанти відповідей

Постійне повторювання реклами

Стратегія, спрямована на зменшення показу реклами

Інструмент для повернення ваших потенційних клієнтів на ваш сайт

Запитання 4

Що означає гео-таргетинг?

варіанти відповідей

Механізм показу реклами що формується на основі пошукових запитів людей

Реклама для групи людей, обмежених заданим географічним регіоном.

Реклама для певної вікової категорії людей

Запитання 5

Що таке "цільова аудиторія"?

варіанти відповідей

Люди, які займаються бізнесом, подібним до вашого

Користувачі, які з найбільшою ймовірністю зацікавляться у придбанні нашого товару/послуги

Користувачі, які лайкають наші пости

Запитання 6

Які характеристики впливають на визначення цільової аудиторії?

варіанти відповідей

Сімейний стан, рівень доходу

Стать, вік, геолокація

Захоплення, спосіб життя

Всі відповіді вірні

Запитання 7

Людина, яка налаштовує на цільову аудиторію рекламу в соціальних мережах і приносить прибуток бізнесу

варіанти відповідей

Таргетолог

Таролог

Маркетолог

Запитання 8

Основними помилками в таргетованій рекламі є: (дві відповіді)

варіанти відповідей

Занадто широкі інтереси аудиторії таргетингу

Короткий, чіткий опис оголошення

Використання кількох типів рекламних кампаній

Відсутність чіткого заклику до дії

Запитання 9

Що таке рекламні креативи?

варіанти відповідей

Онлайн редактор фото

Інструмент, що допомагає визначити ЦА

Оголошення, котрі ви демонструєте користувачу у застосунку, на сайті чи інших ресурсах

Запитання 10

А зараз просто цікаві факти про рекламу:)

(оберіть всі відповіді вірні)

варіанти відповідей

Найдорожчою рекламою у світі є реклама Chanel – 33 мільйони доларів.

Американські фармацевтичні компанії витрачають на рекламу у два рази більше, ніж на дослідження.

У рекламі наручних годинників стрілки завжди вказують на 10 годин 10 хвилин. Таким чином стрілки створюють імітацію посмішки, що допомагає позитивно впливати на підсвідомість.

Всі відповіді вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест