1ур. 2 семестр. Поняття про об’єкт у програмуванні.Властивості об’єкта.

Додано: 1 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 8 разів
6 запитань
Запитання 1

Обери всі програмні об'єкти:

варіанти відповідей

Виконавці, або спрайти

Образи виконавців

Сцена

скретчі

Запитання 2

Обери властивості спрайту:

варіанти відповідей

Ім'я

Положення на сцені

Тип

Напрямок руху

Колір костюму

Швидкість

Розміри

Запитання 3

Як називаються виконавці в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

тло

сцени

спрайти

образи

Запитання 4

Як переглянути значення властивостей об'єкту?

варіанти відповідей

в розділі Інформація, який відкриється вибором кнопки "і" в лівому верхньому куті ескізу вибраного виконавця

Натиснувши на об'єкт

Подивитись при створенні нового об'єкта

Запитання 5

створити новий спрайт у проекті можна кількома способами:

варіанти відповідей

обрати готовий об’єкт з бібліотеки спрайтів

намалювати у графічному редакторі, убудованому в середовище Scratch 2

уставити з файла

сфотографувати камерою, підключеною до комп’ютера.

скачати

Запитання 6

варіанти відповідей

бібліотека спрайтів

готові файли

вибір сцен

бібліотека образів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест