Українська Центральна Рада створена в
Установіть послідовність подій Української революції (1917–1918 рр.).
А ухвалення Першого Універсалу Української Центральної Ради
Б скликання Всеукраїнського національного конгресу
В утворення Української Центральної Ради
Г створення Генерального Секретаріату
Про яку інституцію В. Винниченко писав: «…[його скликання] стало першим кроком відродження нації на шляху державності. Будучи одночасно сильним організуючим і агітаційним засобом, він став першим підготовчим етапом у творенні як ідеї Української держави, так і в частковому втіленні її в життя»?
Яке гасло українського національно-визвольного руху відповідає змісту Першого Універсалу Української Центральної Ради?
Укажіть портрет діяча, про якого йдеться в цитованому документі:
«Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд — Генеральний секретаріат, він жив більше емоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги — Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».
Що зумовило появу газетного повідомлення, уривок з якого наведено:
«У Київ очікується приїзд професора М. Грушевського, засланого в адміністративному порядку в Симбірськ, за межі Київського військового округу. Ужиті заходи зі звільнення греко-католицького митрополита Шептицького, а також із повернення з Далекого Сходу всіх українців-галичан. Відновлюється закрите адміністрацією українське товариство “Просвіта”…»?
Упродовж якого періоду існувала Українська Центральна Рада?
«Пробувши кілька тижнів у Петрограді, втративши всяку надію одержати якусь відповідь від Временного Правительства, Делегація Центральної Ради після тих принижень, яких зазнала в передпокоях міністерських і Ради робітничих депутатів, повернулася, без всякої офіційної відповіді… до Києва. А в той час… Правительство, нарешті, вирішило й ухвалило одкинути домагання Української Центральної Ради».
У якому році відбулася подія, описана в джерелі?
«Пробувши кілька тижнів у Петрограді, втративши всяку надію одержати якусь відповідь від Временного Правительства, Делегація Центральної Ради після тих принижень, яких зазнала в передпокоях міністерських і Ради робітничих депутатів, повернулася, без всякої офіційної відповіді… до Києва. А в той час… Правительство, нарешті, вирішило й ухвалило одкинути домагання Української Центральної Ради».
Хто з діячів, зображених на фото, очолював делегацію Української Центральної Ради до Петрограда?
«Пробувши кілька тижнів у Петрограді, втративши всяку надію одержати якусь відповідь від Временного Правительства, Делегація Центральної Ради після тих принижень, яких зазнала в передпокоях міністерських і Ради робітничих депутатів, повернулася, без всякої офіційної відповіді… до Києва. А в той час… Правительство, нарешті, вирішило й ухвалило одкинути домагання Української Центральної Ради».
Якою була головна вимога української делегації в Петрограді?
«Пробувши кілька тижнів у Петрограді, втративши всяку надію одержати якусь відповідь від Временного Правительства, Делегація Центральної Ради після тих принижень, яких зазнала в передпокоях міністерських і Ради робітничих депутатів, повернулася, без всякої офіційної відповіді… до Києва. А в той час… Правительство, нарешті, вирішило й ухвалило одкинути домагання Української Центральної Ради».
Описана в джерелі подія стала приводом до
Всеукраїнський національний конгрес відбувся в
З іменами діячів, зображених на фото, пов’язано створення
Головою Української Центральної Ради обрано
Якому діячеві належать такі факти біографії:
«Позитивно сприйнявши повалення царизму революцією 1917 р., став одним із ініціаторів створення Української Центральної Ради (УЦР). Став заступником голови УЦР, членом Малої ради, генеральним секретарем міжнаціональних справ у Генеральному секретаріаті УЦР. У червні 1917 р. очолив Українську партію соціалістів-федералістів»?
На фото зображений
Проголошення Українською Центральною Радою Першого Універсалу спричинено
Зображені світлини є свідченням
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома