23.09.2024. 11 клас. зош №13. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ТОПОГРАФІЧНИХ КАРТ

Додано: 22 вересня
Предмет: Географія, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Визначте азимут істинний між криницю, глибина якої 2 м., та цегельним заводом під горою Цегельна.

варіанти відповідей

520 38/

580 38/

580 50/

60 12/

Запитання 2

Визначте азимут істинний між криницею, глибина якої 2 м., та урізом води озера Біле (139,4 м)

варіанти відповідей

520 50/

1260 38/

550

1280

Запитання 3

Визначте азимут істинний між криницею, глибина якої 2 м., та горою Русавська.

варіанти відповідей

2770 38/

2830 50/

2800

20 22/

Запитання 4

Визначте азимут істинний між криницею, глибина якої 2 м., та будинком лісника під горою Русавська.

варіанти відповідей

2360 38/

2690 50/

2660

60 12/

Запитання 5

Визначте азимут істинний між криницею, глибина якої 2 м., та найпівнічнішим мостом через річку Русава.

варіанти відповідей

870 38/

930 50/

900

1280 38/

Запитання 6

Визначте азимут істинний між криницею, глибина якої 2 м., та джерелом Чисте.

варіанти відповідей

1520 38/

1580 50/

1550

900

Запитання 7

Визначте дирекційний кут між криницею, глибина якої 2 м., та цегельним заводом під горою Цегельна.

варіанти відповідей

520 38/

580 50/

550

60 12/

Запитання 8

Визначте дирекційний кут між криницею, глибина якої 2 м., та урізом води озера Біле (139,4 м).

варіанти відповідей

1260 38/

1320 50/

1280

Запитання 9

Визначте дирекційний кут між криницею, глибина якої 2 м., та горою Русавська.

варіанти відповідей

2830 50/

2800

2770 38/

Запитання 10

Визначте дирекційний кут між криницею, глибина якої 2 м., та будинком лісника під горою Русавська.

варіанти відповідей

2630 35/

2690 48/

2660

Запитання 11

Визначте азимут магнітний, між криницею, глибина якої 2 м., та джерелом Чисте.

варіанти відповідей

1520 39/

1580 50/

1550

1580 22/

Запитання 12

Визначте азимут магнітний, між криницею, глибина якої 2 м., та горою Русавська.

варіанти відповідей

2770 38/

2830 50/

2800

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест