3-D графіка-2. Тривимірна навігація.

Додано: 9 лютого
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 16 разів
7 запитань
Запитання 1

Яким чином досягається "тривимірність" графіки?

варіанти відповідей

Шляхом створення іллюзії тривимірності на двомірному просторі

Шляхом додавання третього виміру

Шляхом спеціальніх дій дизайнера

Шляхом пункта меню "Тривимірність"

Запитання 2

Що знаходиться на початку роботи у робочому просторі Blender?

варіанти відповідей

камера

примітив КУБ

Нічого

джерело світла

координатна сітка

Запитання 3

Найпопулярніша ділянка використання тривимірної графіки

варіанти відповідей

комп'ютерні ігри

медицина

освіта

дизайн

Запитання 4

Обери всі засоби навігації у тривимірному просторі Blender:

варіанти відповідей

цифрова клавіатура

миша

віджет Навігації

інструмент Рука

інструмент Масштаб

Запитання 5

За домопогою мишки та клавіатури у Blender можна:

варіанти відповідей

Обертання 3D-простору

Переміщення 3D-простору

Збільшити/зменшити масштаб

Пересування в інший простір

Запитання 6

Геометричний конструктор сцен у Blender - це

варіанти відповідей

набір інструментів по створенню геометричних моделей

набір інструментів по створенню сцен

кнопка по створенню моделей

автоматична функція, не потрібна для дизайнера

Запитання 7

Працюючи з матеріалами, можна налаштовувати їх властивості: (обери всі можливі)

варіанти відповідей

силу відблискування

прозорість

самовипромінювання

дзеркальність

рельєфність

можна вміщувати фотографії реальних об'єктів навколишнього світу

жоден

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест