3-D графіка

Додано: 13 квітня 2021
Предмет: Інформатика
Тест виконано: 28 разів
24 запитання
Запитання 1

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

три

одна

дві

безліч

Запитання 2

Який графічний об`єкт створено з пікселів?

варіанти відповідей

 Векторний

Растровий

3 D

Математичний

Запитання 3

3D моделювання це:

варіанти відповідей

Просторова графіка

Растрова графіка

Векторна графіка

Текстурування

Запитання 4

Копію виділеного об'єкта можна створити за допомогою клавіш

варіанти відповідей

Ctrl + C

Shift + A

Shift + Z

Ctrl +V

Запитання 5

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

 Музика

Кіно

Медицина

 Промисловість

Запитання 6

Програми для 3D-моделювання:

варіанти відповідей

Photoshop

TINKERCAD

Word

Blender

Easy Paint Tool Sai

Запитання 7

Що називають комп’ютерною графікою?

варіанти відповідей

розділ інформатики, який вивчає способи створення, редагування та опрацювання графічних об'єктів за допомогою комп'ютерної техніки

розділ інформатики, який вивчає способи створення комп'ютерних презентацій за допомогою комп'ютерної техніки

розділ інформатики, який вивчає засоби та методи опрацювання текстових об'єктів за допомогою комп'ютерної техніки

розділ інформатики, який вивчає способи та методи створення, опрацювання різних об''єктів за допомогою комп'ютерної техніки

Запитання 8

Шар – це 

варіанти відповідей

накладення зображень

аркуш кальки у стосі

однорідна за якоюсь ознакою частина чогось

елемент, який використовується для створення зображень або тексту

Запитання 9

Чи можна змінити фон шару на свій власний?

варіанти відповідей

так

ні

це залежить від умов

не знаю

Запитання 10

Як називаються лінії особливого виду, які використовуються під час роботи з векторними зображеннями?


варіанти відповідей

криві Безье

криві Лейбніца

криві Блеза

Запитання 11

Особливі криві для створення векторних зображень були створені під час

варіанти відповідей

проектування кузова автомобіля

проектування першого комп'ютера

створенні ескізу холодильника

Запитання 12

При маштабуванні векторного зображення, його якість...

варіанти відповідей

Покращується

Не втрачається

Втрачається

Погіршується

Запитання 13

При збільшенні або зменшенні зображення, які з них втрачають свою якість?

варіанти відповідей

векторні

векторні та растрові

растрові

жодні не втрачають своєї якості

Запитання 14

Що з наведеного належить до недолівків векторного зображення?

варіанти відповідей

Пікселізація зображення після збільшення

Відсутність пристроїв для автоматизованого створення зображення.

Складність реалістичного відтворення об'єктів навколишнього середовища.

Складність редагування окремих елементів зображення

Запитання 15

Обрати логотип програми Blender:

варіанти відповідей
Запитання 16

Для роботи з тривимірною графікою застосовують такі програми:

варіанти відповідей

3DMonster.

SketchUp.

Maya.

Paint.

Запитання 17

Визначити на якому зображенні 3D графика?

варіанти відповідей
Запитання 18

Оберіть вбудовані в Blender редактори:

варіанти відповідей

Текстовий.

Python.

Відео.

Звуковий.

Запитання 19

Екструдування форми об’єкта – це …

варіанти відповідей

обертання.

видавлювання.

обертання 3D-простору.

переміщення 3D-простору.

Запитання 20

Вибрати вірну відповідь:

варіанти відповідей

У куба 12 вершин, 8 ребер, 6 граней.

У куба 8 вершин, 12 ребер, 6 граней.

У куба 6 вершин, 8 ребер, 12 граней.

У куба 12 вершин, 6 ребер, 8 граней.

Запитання 21

У яких фільмах використано програму Blender:

варіанти відповідей

Диво-жінка.

Аватар.

Людина-павук 2.

Cвіт Юрського Періоду.

Запитання 22

Розрахунок кольору кожної точки картинки побудовою променя з точки зору спостерігача через уявний отвір в екрані на місці цього пікселя «в сцену» до перетину з першою поверхнею – це …

варіанти відповідей

Z-буфер.

Cканлайн.

Трасування променів.

Глобальне освітлення.

Запитання 23

Розрахунок взаємодії поверхонь і середовищ у видимому спектрі випромінювання за допомогою інтегральних рівнянь – це …

варіанти відповідей

Z-буфер.

Cканлайн.

Трасування променів.

Глобальне освітлення.

Запитання 24

Завдання тривимірного моделювання —

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест