20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

3 - D графіка практична 4

Додано: 8 жовтня 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
19 запитань
Запитання 1

Сукупність методів, пристроїв і засобів створення та опрацювання графічних зображень за комп'ютера - це...

варіанти відповідей

Комп'ютерна графіка

Комп'ютерна мультиплікація

Мультимедійна програма

Графічний редактор

Запитання 2

Для отримання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Сцена

Геометрія

Матеріали

Фізика

Джерела світла

Запитання 3

Сцена включає в себе кілька категорій об'єктів:

варіанти відповідей

Тіні від об'єктів

Віртуальні камери

Матеріали

Джерела світла

Холст

Геометрія

Запитання 4

Області застосування 3D графіки:

варіанти відповідей

Реклама і маркетинг

Створення фотографій

Міське планування

Промисловість

Комп'ютерні ігри

Малювання на бумазі

Кінематограф

Архітектура та дизайн інтер'єру

Запитання 5

Програми для 3D моделювання:

варіанти відповідей

Easy Paint Tool Sai

Paint 3D

Blender

Photoshop

AutoCAD

Запитання 6

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

 Введення, моделювання, виведення

Моделювання, рендеринг, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 7

Завдання тривимірного моделювання —

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 8

Вкажіть номер елемента: лампа

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 9

Вкажіть номер елемента: камера

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Вкажіть номер елемента: курсор

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

Щоб розглянути сцену у Blender з усіх боків, треба

варіанти відповідей

переміщувати мишу, затиснувши коліщатко

переміщувати мишу, затиснувши ліву кнопку

переміщувати мишу, затиснувши праву кнопку

Запитання 12

Рух панорамою здійснюють комбінацією клавіш:

варіанти відповідей

Alt+колесо прокрутки миші

Ctrl+колесо прокрутки миші

Shift+колесо прокрутки миші

Tab+колесо прокрутки миші

Запитання 13

Кругові рухи в середовищі BLENDER здійснюємо:

варіанти відповідей

Затискаючи колесо прокрутки миші

Натискаючи ліву кнопку миші

Натискаючи одночасно колесо та праву кнопку миші

Прокручуючи колесо миші

Запитання 14

Оберіть способи масштабування в BLENDER

варіанти відповідей

Обертанням колеса прокрутки миші

Ctrl + Обертання колеса прокрутки миші

клавішами + та - на клавіатурі

Shift + "+" та Shift + "-"

Запитання 15

Натискання клавіші 7 у BLENDER показує вигляд об'єкта

варіанти відповідей

зліва

зверху

справа

знизу

Запитання 16

Натискання клавіші 3 у BLENDER показує вигляд об'єкта

варіанти відповідей

Зверху

Знизу

Збоку

Попереду

Запитання 17

Натискання якої клавіші на обєкті BLENDER переводить вигляд об'єкта з "орто" в "перспектива" і навапки?

варіанти відповідей

5

6

2

8

Запитання 18

Натискання клавіші 0 у BLENDER дозволяє

варіанти відповідей

Зробити об'єкт камерою

Перейти у вигляд камери

Відключити камеру

Створити додаткову камеру

Запитання 19

У вікні BLENDER рух по вертикалі здійснюють командою:

варіанти відповідей

Ctrl + обертання коласа миші

Alt + обертання коласа миші

Shift + обертання коласа миші

Tab + обертання коласа миші

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест