3D-графіка 9 клас

Додано: 18 жовтня
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: 3D-графіка 9 клас
13 запитань
Запитання 1

Як називають розділ комп’ютерної графіки, присвячений методам створення зображень або відео шляхом моделювання об’ємних об’єктів?


варіанти відповідей

Векторна графіка

Растрова графіка

Фрактальна графіка

Тривимірна графіка

Запитання 2

Які об’єкти видно після запуску програми Blender в ділянці 3D-вигляду?

варіанти відповідей

Сферу

Джерело світла

Куб

Камеру

Головне меню

Тривимірні примітиви

Запитання 3

На малюнку ввімкнений режим редагування ...

варіанти відповідей

ребер

граней

вершин

Запитання 4

В якому режимі редагують вершини, грані, ребра?

варіанти відповідей

Режим об'єкту

Режим редагування 

Режим скульптингу

Запитання 5

Вкажіть режим редагування Граней:

варіанти відповідей
Запитання 6

Вкажіть режим редагування Ребер:

варіанти відповідей
Запитання 7

Комбінація клавіш для відміни попередньої дії в Blender:

варіанти відповідей

Ctrl+Z

Shift+Z

Shift+A

Ctrl+C

Запитання 8

Для чого слугує панель "Довідник об'єктів"

варіанти відповідей

Для швидкого перемикання між об'єктами

Для перейменування об'єктів

Для масштабування об'єктів

Для додавання нових об'єктів

Запитання 9

Щоб виділити один об'єкт у програмі Blender потрібно ...

варіанти відповідей

Клацнути на об’єкт лівою кнопкою миші (ЛКМ)

Натиснути клавішу A (англійська)

Клацнути на об’єкт правою кнопкою миші (ПКМ)

Клацнути на ім’я об’єкта в панелі Структуратор

Запитання 10

Для виділення декількох сусідніх об’єктів у програмі Blender слід виконати такі дії:

варіанти відповідей

Послідовно клацнути на всі об’єкти лівою кнопкою миші

Натиснути клавішу A (англійська)

Виділити потрібні об’єкти на сцені протягуванням (рамочкою)

Виділити об’єкти протягуванням в панелі Структуратор

Запитання 11

Яка комбінація клавіш використовується для дублювання об'єктів?

варіанти відповідей

Alt + D

Shift + D

Ctrl + G

Shift + M

Запитання 12

Кожен тривимірний примітив має

варіанти відповідей

опорну точку

головний вектор

точку відліку

Запитання 13

Що є базовим об'єктом, з якого розпочинається моделювання в даному уроці?

варіанти відповідей

a) Циліндр

b) Куб

c) Сфера

d) Конус

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест