3D-графіка (Blender)

Додано: 8 листопада 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: 3D-графіка (Blender)
18 запитань
Запитання 1


Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

три

одна

дві

безліч

Запитання 2

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 


галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою


модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 3

Render (рендер, рендеринг) –це

варіанти відповідей

анімація об'єкта

прорахунок фінальної картинки, з точки, в якій розташована камера

термін комп'ютерної графіки, яким позначають процес візуалізації, або побудови зображення чи моделі за доромогою комп'ютерної програми

Запитання 4

Екструдування - це

варіанти відповідей

виштовхування, видавлювання

видалення вершин, ребер, граней

Запитання 5

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція зглажування стиків між елементами

операція створення ребер елементів

операція створення копій елементів 

Запитання 6

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Кіно

Медицина

Архітектура

Промисловість

Музика

Запитання 7

Яку клавішу слід натиснути, щоб перейти на вигляд спереду у програмі Blender ?

варіанти відповідей

клавіша 1 на цифровій клавіатурі

клавіша 2 на цифровій клавіатурі

клавіша 3 на цифровій клавіатурі

клавіша 4 на цифровій клавіатурі

Запитання 8

Сцена (віртуальний простір моделювання) у програмі Blender включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

матеріали

Джерела світла 

Віртуальні камери 

Геометрія

Палітра

Фотоапарати

Запитання 9

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання

Проектування

Виведення

Запитання 10

До примітивів у програмі Blender відносяться

варіанти відповідей

куб, сфера, тор

циліндр, тор, вектор

циліндр, конус, паралелограм

куб, сфера, прямокутник

Запитання 11

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Виведення

Малювання

Моделювання

Запитання 12

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

висвічування

переміщення

дублювання (клонування) 

копіювання 

 обертання 

сканування

Запитання 13

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

переміщувати об'єкт

змінювати форму об'єкта

переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 14

Яку клавішу слід натиснути, щоб виконати маштабування об'єкта?

варіанти відповідей

клавішу D

клавішу S

Запитання 15

Ребро - це

варіанти відповідей

пряма лінія, що з'єднує дві вершини

пряма лінія

Запитання 16

Анімація - це

варіанти відповідей

технічні прийоми створення ілюзії не рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

технічні прийоми створення ілюзії рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

Запитання 17

3D-моделювання це:

варіанти відповідей

Просторова графіка

Растрова графіка

Векторна графіка

Текстурування

Запитання 18

Проаналізувавши вигляд сцени та кнопок шарів зображення, вкажіть правильні твердження.

варіанти відповідей

Куб та сфера можуть буть розташовані на різних шарах.

Об’єкти є на двох шарах.

Два шари проекту видимі.

Крім зображених у проекті куба та сфери, в проекті є принаймні ще один об’єкт.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест