Тест до практичної роботи № 3 «Створення тривимірної анімації в редакторі Blender»
Ярлик програми Blender має вигляд
Запустити редактор Blender на виконання можна:
Для того щоб перемістити об'єкт, необхідно натиснути
Обертання об'єкта здійснюється клавішею
За допомогою клавіші S виконується
Цифрою 3 на малюнку позначено
Цифрою 2 на малюнку позначено
Цифрою 1 на малюнку позначено
У редакторі Blender для створення анімації зручно використовувати режим?
Для початку рендерингу потрібно
Щоб створити ключовий кадр для об'єкта потрібно натиснути?
Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома