9. Підсумковий тест 3D-графіка (Blender)

Додано: 17 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: 3D-графіка (Blender)
Тест виконано: 75 разів
25 запитань
Запитання 1

3D-графіка - це

варіанти відповідей

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

 розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

 модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 2

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

принтер

графічний редактор

плотер

 монітор

Запитання 3

Обрати значок програми Blender

варіанти відповідей
Запитання 4

Як перейти в режим редагування в програмі Blender?

варіанти відповідей

Клавіша TAB

Клавіша Shift

Клавіша Enter

Клавіша Ctrl

Запитання 5

Для чого призначена виділена червоним кольором кнопка?

варіанти відповідей

Екструдування об'єкта.

Об'єднання всіх елементів.

Додавання текстури для об'єкта.

Зміна розміру.

Запитання 6

Який з інструментів призначений для змінення масштабу об'єкта?

варіанти відповідей
Запитання 7

Який з інструментів використовують для переміщення об'єкта?

варіанти відповідей
Запитання 8

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі, для створення ефекту певних властивостей матеріалу.

варіанти відповідей

Рельєф

Властивість

Текстура

Прозорість

Запитання 9

Для вибору режиму вибору ребр (Edge select) натискаємо на кнопку...

варіанти відповідей
Запитання 10

Чи можна до тексту у Вlender застосувати модифікатор чи екструдувати його?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 11

Засіб, що відображає ключі виділеного об'єкта і забезпечений елементами інтерфейсу для програвання анімації - це...

варіанти відповідей

Редактор кривих

Шкала часу

Таблиця ключів

Редактор NLA

Запитання 12

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

обертання 

переміщення

дублювання (клонування) 

копіювання 

висвічування 

сканування

Запитання 13

Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

Матеріали

Геометрія

Джерела світра

Віртуальні камери

Сили та дії 

Додаткові ефекти 

Палітра

Запитання 14


Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама


Медицина

Кіно

Всі відповіді вірні

Запитання 15

Розділ комп’ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів призначених для зображення об’ємних об’єктів це

варіанти відповідей

растова

векторна

тривимірна

змішана

Запитання 16

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

Modeling

Shading

Layout

Rendering

Запитання 17

Колір текстури з'єднують з 

варіанти відповідей

Кольором поверхні

Основним кольором

Допоміжним кольором

Запитання 18

Який вигляд у програмі Blender включає цифра 1 на цифровій зоні?

варіанти відповідей

вид зверху

вид збоку

вид спереду

вид з камери

Запитання 19

Виберіть з переліку програмні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Графічний редактор

Монітор

Плотер

Запитання 20

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція зглажування стиків між елементами

операція створення ребер елементів

операція створення копій елементів 

Запитання 21

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки і в такій послідовності

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

Введення, моделювання, виведення

Моделювання, рендеринг, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення

Запитання 22

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Проектування

Моделювання

Виведення

Запитання 23

Основним об’єктом комп’ютерної графіки є

варіанти відповідей

Графічне зображення

Схема

Текст

Таблиця

Запитання 24

Які дії можуть виконуватись під час екструдування?

варіанти відповідей

видалення об'єкта

видалення вершин об'єкта

видовження об'єкта

створення "відростків"

Запитання 25

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Проектування

Моделювання

Виведення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест