3D-ГРАФІКА Частина 2

Додано: 2 грудня
Предмет: Інформатика, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Що є головною особливістю тривимірної навігації у 3D-редакторі?

варіанти відповідей

Переміщення об’єктів у просторі за допомогою миші

Робота лише з двома осями координат

Використання трьох осей координат (X, Y, Z) для маніпуляцій у просторі

Створення складних текстур для об’єктів

Запитання 2

Який принцип тривимірного моделювання є ключовим для роботи з 3D-примітивами?

варіанти відповідей

Злиття об’єктів у групу перед рендерингом

Побудова складних форм шляхом редагування базових примітивів, таких як куб, сфера або циліндр

Використання готових моделей із бібліотеки

Додавання анімації до кожного об’єкта

Запитання 3

Яка з перерахованих функцій Blender дозволяє працювати з матеріалами та текстурами?

варіанти відповідей

Edit Mode

Shading

Sculpting

Grease Pencil

Запитання 4

Що таке UV-розгортка в 3D-графіці?

варіанти відповідей

Метод нанесення текстури на складну тривимірну модель, розкладаючи її на пласку поверхню

Створення тривимірної сітки для анімації

Операція зміни масштабу об’єкта

Видалення непотрібних вершин у моделі

Запитання 5

Що відбудеться при рендерингу сцени з поганим налаштуванням світла?

варіанти відповідей

Зображення буде якісним і деталізованим

Об’єкти не будуть відображені

Зображення може вийти темним, засвіченим або недостатньо реалістичним

Всі матеріали автоматично зміняться на базові

Запитання 6

Яким способом можна додати текстовий об’єкт у сцену Blender?

варіанти відповідей

Використати меню Add > Mesh > Text

Натиснути Shift + A, обрати Text

Перемкнутися в режим Edit Mode та натиснути Ctrl + T

Додати новий матеріал до існуючого об’єкта

Запитання 7

Як видалити внутрішні поверхні об’єкта (наприклад, після злиття двох примітивів)?

варіанти відповідей

Використати функцію Remove Doubles

Виконати операцію Boolean > Union

Застосувати UV-розгортку

Видалити текстуру об’єкта

Запитання 8

Що потрібно налаштувати для створення реалістичного матеріалу в Blender?

варіанти відповідей

Тільки базовий колір

Шорсткість (Roughness), прозорість (Opacity), металевість (Metallic)

Роздільну здатність екрану

Лише освітлення

Запитання 9

Яким чином можна змінити траєкторію руху об’єкта в анімації?

варіанти відповідей

Перемістити об’єкт у Object Mode

Налаштувати ключові кадри (Keyframes) у Timeline

Змінити текстуру об’єкта

Використати функцію UV-розгортки

Запитання 10

Яка перевага формату STL для 3D-друку?

варіанти відповідей

Містить інформацію про кольори та текстури

Простота збереження форми через трикутну сітку, необхідну для друку

Підтримує анімацію

Використовується лише для зберігання великих моделей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест