3D графіка. Підсумковий

Додано: 9 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 713 разів
24 запитання
Запитання 1

Основною відмінністю 3D графіки від 2D є...

варіанти відповідей

Просторова орієнтація по Y X Z

Просторова орієнтація по Y X

Просторова орієнтація по Y

Просторова орієнтація по X

Запитання 2

Розділ комп’ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів призначених для зображення об’ємних об’єктів це

варіанти відповідей

растова

векторна

тривимірна

змішана

Запитання 3

 Для роботи з тривимірною графікою застосовують такі програми

варіанти відповідей

paint

 blender

 Word


  3ds max

  maya

Запитання 4

Найпопулярнішою ділянкою використання тривимірної графіки є

варіанти відповідей

кіно

ігри

машинобудування

проектування

Запитання 5

Перегляд створеної моделі здійснюється за допомогою програми...

варіанти відповідей

перегляд картинок Windows

3D Builder

Paint

Word

Запитання 6

Створення єдиного об'єкту з багатьох здійснюється за допомогою...

варіанти відповідей

дублювання

копіювання

групування

клонування

Запитання 7

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Кіно

Медицина

Архітектура

Промисловість

Музика

Запитання 8

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

переміщувати об'єкт

змінювати форму об'єкта

переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 9

До примітивів у програмі Blender відносяться:

варіанти відповідей

куб, сфера, тор

циліндр, тор, вектор

циліндр, конус, паралелограм

куб, сфера, прямокутник

Запитання 10

З чого складається текст?

варіанти відповідей

з кривих

з вершин, ребер, граней

Запитання 11

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання

Проектування

Виведення

Запитання 12

Анімація - це

варіанти відповідей

технічні прийоми створення ілюзії не рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

технічні прийоми створення ілюзії рухомих зображень за допомогою послідовності нерухомих зображень (кадрів), які змінюються з певною частотою

Запитання 13

Проаналізувавши вигляд сцени та кнопок шарів зображення, вкажіть правильні твердження.

варіанти відповідей

Куб та сфера можуть буть розташовані на різних шарах.

Об’єкти є на двох шарах.

Два шари проекту видимі.

Крім зображених у проекті куба та сфери, в проекті є принаймні ще один об’єкт.

Запитання 14

У процесі 3D друку застосовується спеціальний електронний пристрій

варіанти відповідей

 3D принтер

принтер

сканер

багатофункціональний пристрій МФУ

Запитання 15

Оберіть основні технології 3D друку

варіанти відповідей

Моделювання методом наплавлення

Стереолітографія

Селективне лазерне спікання

Моделювання методом направлення

Запитання 16

Маркер часу, який зберігає інформацію про властивості об'єкта

варіанти відповідей

Ключове фото

Ключовий кадр

Ключовий слайд

Запитання 17

Завдяки чому досягається ефект об'ємності зображення? 

варіанти відповідей

деформації об'єктів

проекції

 імітації природних матеріалів на поверхнях

 імітації світла й тіні на об'єкті

Запитання 18

Щоб перейти в режим редагування, потріно натиснути клавішу

варіанти відповідей

Ctrl

Tab

Shift

Запитання 19

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі для створення ефекту певних властивостей матеріалу

варіанти відповідей

Рельєф

Властивість

Текстура

Запитання 20

Нерухомі зображення, які змінюються з певною частотою

варіанти відповідей

Слайди

Макети

Кадри

Запитання 21

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

Modeling

Shading

Layout

Rendering

Запитання 22

Що таке Таймлайн?


варіанти відповідей

те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм проставляються ключові точки, за допомогою яких ці самі анімації прораховуються.

те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм видаляються ключові точки, за допомогою яких ці самі анімації прораховуються.

 те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм можна змінювати інтерполяцію і зробити так, щоб все було красиво і реалістично.  

зручний засіб для управління переглядом анімації вцілому, який відображає ключі виділеного об*єкта і забезпечений елементами інтерфейсу для програвання анімації.

Запитання 23

Методика виготовлення об'ємних виробів на основі цифрових моделей - це

варіанти відповідей

3D-друк

4D-друк

5D-друк

2D-друк

Запитання 24

Кейфреми  - це

варіанти відповідей

те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм проставляються ключові точки, за допомогою яких ці самі анімації прораховуються.

те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм видаляються ключові точки, за допомогою яких ці самі анімації прораховуються.

 те, без чого не може працювати жодна анімація, оскільки завдяки їм можна змінювати інтерполяцію і зробити так, щоб все було красиво і реалістично.  

зручний засіб для управління переглядом анімації вцілому, який відображає ключі виділеного об*єкта і забезпечений елементами інтерфейсу для програвання анімації.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест