Підсумковий тест "3-D графіка" (Вlender)

Додано: 9 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 160 разів
21 запитання
Запитання 1

Сукупність методів, пристроїв і засобів створення та опрацювання графічних зображень за комп'ютера - це...

варіанти відповідей

Комп'ютерна графіка

Комп'ютерна мультиплікація

Мультимедійна програма

Графічний редактор

Запитання 2

Для отримання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Сцена

Геометрія

Матеріали

Фізика

Джерела світла

Запитання 3

Області застосування 3D графіки:

варіанти відповідей

Реклама і маркетинг

Створення фотографій

Міське планування

Промисловість

Комп'ютерні ігри

Малювання на бумазі

Кінематограф

Архітектура та дизайн інтер'єру

Запитання 4

Програми для 3D моделювання:

варіанти відповідей

Easy Paint Tool Sai

Paint 3D

Blender

Photoshop

AutoCAD

Запитання 5

Вкажіть номер елемента: камера

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 6

Завдання тривимірного моделювання —

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 7

Натискання клавіші 7 у BLENDER показує вигляд об'єкта

варіанти відповідей

зліва

зверху

справа

знизу

Запитання 8

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

 Введення, моделювання, виведення

Моделювання, рендеринг, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 9

Для переходу в режим редагування вершин, ребр та граней, натискаємо клавішу...

варіанти відповідей

Ctrl

Tab

Shift

Alt

Запитання 10

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі, для створення ефекту певних властивостей матеріалу.

варіанти відповідей

Рельєф

Властивість

Текстура

Прозорість

Запитання 11

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

Modeling

Shading

Layout

Rendering

Запитання 12

Для встановлення АвтоЗлиття вершин в Blender, потрібно зайти на вкладку...

варіанти відповідей
Запитання 13

В основі побудови поверхні типу Сіть (mesh) лежить трьохелементна структура...

варіанти відповідей

вершини

ребра

грані

точки

площини

система координат

освітлення

камера

Запитання 14

Для вибору режиму вибору ребр (Edge select) натискаємо на кнопку...

варіанти відповідей
Запитання 15

Текстові об'єкти у Вlender - векторні об'єкти, які створені із ...

варіанти відповідей

кривих

літер

пікселів

3 - D примітивів

Запитання 16

Чи можна до тексту у Вlender застосувати модифікатор чи екструдувати його?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 17

При натисканні клавіші Home,текстовий курсор переміститься...

варіанти відповідей

На початок слова

У кінець слова

На початок рядка

У кінець рядка

Запитання 18

Встановіть правильний порядок дій:

Для того, щоб перетворити текст у об'ємний текст, потрібно:

1) виділити текст

2) вибрати вкладку Геометрія

3) вибираємо властивість Витиснути

4) задаємо відповідне значення властивості

5) В меню властивостей натискаємо а

варіанти відповідей

1,2,3,4,5

5,2,3,4,1

1,5,2,3,4

2,3,4,5,1

Запитання 19

Для запуску рендеру, натискаємо клавішу:

варіанти відповідей

F1

F12

Run

Tab

Запитання 20

Маркер часу, який зберігає інформацію про властивості об'єкта:

варіанти відповідей

Ключове фото

Ключовий кадр

Ключовий слайд

Ключовий момент

Запитання 21

Засіб, що відображає ключі виділеного об'єкта і забезпечений елементами інтерфейсу для програвання анімації - це...

варіанти відповідей

Редактор кривих

Шкала часу

Таблиця ключів

Редактор NLA

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест