3D-графіка. Програма Blender

Додано: 23 грудня 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 529 разів
12 запитань
Запитання 1

3D-моделювання це

варіанти відповідей

Просторова графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Текстурування

Запитання 2

До графічних примітивів програми Blender відносяться

варіанти відповідей

Циліндр, тор, вектор

Куб, сфера, тор

Циліндр, конус, паралелограм

Куб, сфера, прямокутник

Запитання 3

Дублювати об'єкт це

варіанти відповідей

Операція створення граней елементів

Операція створення ребер елементів

Операція створення копій елементів

Операція зглажування стиків між елементами

Запитання 4

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

Три

Одна

Дві

Безліч

Запитання 5

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 6

Render (рендер, рендеринг) –це

варіанти відповідей


анімація об'єкта

прорахунок фінальної картинки, з точки, в якій розташована камера

термін комп'ютерної графіки, яким позначають процес візуалізації, або побудови зображення чи моделі за доромогою комп'ютерної програми

рух об'єкта

Запитання 7

Екструдування - це

варіанти відповідей

виштовхування, видавлювання

видалення вершин

видалення ребер

видалення граней

Запитання 8

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

Медицина

Промисловість

Кіно

Архітектура

Музика

Запитання 9

Програми для 3D-моделювання:

варіанти відповідей

Easy Paint Tool Sai

3DMonster

Blender

Photoshop

Запитання 10

Сцена (віртуальний простір моделювання) у програмі Blender включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

Матеріали

Джерела світла

Віртуальні камери 

Геометрія

Палітра

Фотоапарати

Запитання 11

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Виведення

Малювання

Моделювання

Запитання 12

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

Виділяти вершини, ребра, грані

Переміщувати об'єкти

Змінювати форму об'єктів

Переміщувати окремі вершини об'єкта

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест