Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проєктах Scratch 3. (НУШ)

Тест виконано: 148 разів
12 запитань
Запитання 1

Яку дію виконує блок з командою?

варіанти відповідей

Показує кращий образ виконавця

Показує найменший образ виконавця

Показує наступний образ виконавця

Показує випадковий образ виконавця

Запитання 2

Зображення виконавців, які додано до проєкту, розміщуються в Області спрайтів під

варіанти відповідей

Сценою

Образом

Тлом

Графічним редактором

Запитання 3

За замовчуванням тло Сцени

варіанти відповідей

біле

чорне

червоне

жовте

Запитання 4

Як називається виділена область?

варіанти відповідей

Графічний редактор

Параметри обраного інструмента

Візуальний редактор

Область спрайтів

Запитання 5

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента:

варіанти відповідей

Зелений прапорець

Червоний прапорець

Червоний стоп

Зелений стоп

Чорний квадрат

Червоний квадрат

Запитання 6

Група у якій розміщуються команди для змінення образів виконавця:

варіанти відповідей

Вигляд

Олівець

Рух

Події

Запитання 7

Як називається виділена область вікна програми?

варіанти відповідей

Область коду

Область спрайтів

Графічний редактор

Сцена

Запитання 8

Файли, які відкривають і створюють у середовищі Скретч, називають:

варіанти відповідей

Проєктами

Презентаціями

Документами

Зображеннями

Запитання 9

Кнопка для відкриття вікна бібліотеки спрайтів, у якому можна обрати виконавця:

варіанти відповідей
Запитання 10

Кнопка для малювання нового виконавця:

варіанти відповідей
Запитання 11

Кнопка для додавання в Область спрайтів випадкового спрайта з бібліотеки спрайтів:

варіанти відповідей
Запитання 12

Кнопка для завантаження спрайта з графічного файлу, що зберігається на носії даних:

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест