5 клас - Підсумкова робота

Додано: 30 березня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 1 раз
14 запитань
Запитання 1

Команда - це

варіанти відповідей

повідомлення, що спонукає до виконання певної дії

питальне речення з пропозицією виконання поставленої задачі

розповідне речення з описом майбутнього алгоритму

речення питального, розповідного або спонукального характеру, що зобов’язує до виконання певної дії

Запитання 2

Виконавець - це

варіанти відповідей

жива істота, яка здатна виконувати команди

нежива істота, яка здатна виконувати команди

об’єкт, який здатний виконувати команди

людина, тварина або комп’ютер

Запитання 3

Команди можна подавати - 

варіанти відповідей

спонукальними реченнями, світловим сигналом, жестами

спонукальними реченнями, звуковим сигналом, жестами

спонукальними реченнями, звуковим сигналом, світловим сигналом

спонукальними реченнями, звуковим сигналом, світловим сигналом, жестами

звуковим сигналом, світловим сигналом, жестами

Запитання 4

Система команд виконавця - 

варіанти відповідей

це команди, які виконавець не здатний виконати

це сукупність виконавців, які здатні задати алгоритм для іншого виконавця

це команди, які виконавець здатний виконати

це система умовних знаків і вказівок для виконання алгоритму

Запитання 5

Яка кінцева мета виконання алгориму?

варіанти відповідей

виконати по можливості всі команди

досягти поставленої задачі

перевірити можливість виконання алгоритму

запис робочого алгоритму на носіях інформації

Запитання 6

Який алгоритм називається формальним?

варіанти відповідей

Алгоритм в якому виконавець чітко розуміє кінцеву мету називається формальним

Алгоритм в якому виконавець сприяє вдосконаленню подананих команд називається формальним

Алгоритм в якому виконавець не має уявлення про кінцеву мету, але виконує його називається формальним

Будь-який алгоритм називається формальним

Запитання 7

Комп’ютерна програма - це

варіанти відповідей

алгорим, який призначений для виконання комп’ютером

алгорим, який записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером

алгорим, який записаний спеціальною мовою та призначений для виконання виконавцем

алгорим, який записаний спеціальною мовою та призначений для виконання користувачем на комп’ютері

Запитання 8

При початку складання програми програмісту найзручніше подати алгоритм за допомогою:

варіанти відповідей

Блок-схеми

Короткого поетапного запису

Намалювати кінцевий результат

Проговорит всі дії самому собі (краще записати на диктофон).

Запитання 9

В програмі Scratch місце де виконавець виконує дії називається:

варіанти відповідей

Подіум

Майданчик для виконання

Сцена

Скрипт

Запитання 10

В програмі Scratch виконавець називається:

варіанти відповідей

Виконавець

Об’єкт1, Об’єкт 2 і так далі

Рудий кіт

Спрайт

Запитання 11

В програмі Scratch алгорим, який ми складаємо, називається - 

варіанти відповідей

Скрипт

Програмний код

Програма 

Проект

Запитання 12

Цикл з лічильником - це 

варіанти відповідей

цикл в якому виконання дій відбувається до досягнення поставленої мети

цикл, який виконується безкінечну кількість разів

цикл в якому кількість виконання команд тіла циклу обмежена встановленим числовим значенням

цикл в якому кількість команд тіла циклу обмежена числовим значенням в налаштуваннях циклу

Запитання 13

Особливість лінійного алгориму в ...

варіанти відповідей

виконання команд відбувається вибірково 

виконання команд відповідно до можливостей виконавця

поетапному виконання команд з можливостю обирання варіантів дії

поетапному виконання команд без можливості обирання варіантів дії

Запитання 14

Алгоритми з розгалуженням буваєть таких видів:

варіанти відповідей

повне та неповне

повне

неповне

повне, неповне, часткове

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест