5 клас. Контрольний тест "Алгоритми та програми" частина 1

Додано: 23 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 139 разів
18 запитань
Запитання 1

Оберіть правильну відповідь: Що таке команда?

варіанти відповідей

це передане повідомлення виконавцеві

це вказівка виконавцеві виконати певну дію

це вказівка виконавцеві окличним речення виконати певну дію

Запитання 2

За допомогою якого типу речення подаються команди?

варіанти відповідей

Запитальне речення

Окличне речення

Спонукальне речення

Розповідне речення

Запитання 3

Оберіть способи за допомогою яких команди можуть подаватися виконавцеві

варіанти відповідей

Спонукальним реченням

Звуковими сигналами

Розповідним реченням

жестами

вибором кнопки у вікні

світловими сигналами

Питальним реченням

Запитання 4

Що називають системою команд виконавця?

варіанти відповідей

набір команд для людини

вказівка виконавцеві виконати певну дію

набір команд які розуміє і може виконати виконавець

послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати

Запитання 5

Продовжи речення. Алгоритм - це

варіанти відповідей

набір команд які розуміє і може виконати виконавець

набір команд які повинен розуміти і повинен виконати виконавець комп'ютер

послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб досягти поставленої мети

послідовність команд комп'ютеру, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб показати очікуваний результат

Запитання 6

Вкажіть з яких складових складається вікно середовища Scratch 2

варіанти відповідей

Поле спрайтів

Редактор коду команд виділеної групи

Сцена

Контейнер команд виділеної групи

Виконавець

Поле скриптів

Команда

Групи команд

Запитання 7

Оберіть правильно складений алгоритм для виконавця, щоб він малював квадрат зі сторонами різних кольорів

варіанти відповідей
Запитання 8

Оберіть способи подання алгоритму

варіанти відповідей

текстова

словесна

графічна

інструкція

послідовність сигналів

Запитання 9

Оберіть правильно записаний словесний алгоритм для обчислення виразу

73+(37-12)*15

варіанти відповідей

1. обчислити 37-12 і запам'ятати результат.

2. помножити запам'ятований результат на 15 і запам'ятати результат.

3. додати останній запам'ятований результат до 73 і запам'ятати результат.

4. Повідомити останній запам'ятований результат.

1. 37-12 = 25

2. 25*15=375

3. 73+375=448

1. обчислити 37-12 і запам'ятати результат.

3. додати запам'ятований результат до 73 і запам'ятати результат.

2. помножити останній запам'ятований результат на 15 і запам'ятати результат.

4. Повідомити останній запам'ятований результат.

Запитання 10

Блок або групу блоків можна копіювати (дублювати) Для цього слід:

варіанти відповідей

Відкрити контекстне меню блока

перетягнути блок на вкладку скрипти

виконати команду дублювати

вибрати кнопку вилучити

перетягнути копію блока у потрібне місце

вибрати перший блок групи

Запитання 11

Алгоритми , кожна наступна команда якого виконується тільки після виконання попередньої команда і обов'язково виконується лише один раз називають -

варіанти відповідей

алгоритм з неповним розгалуженням

циклічний алгоритм з лічильником

лінійний алгоритм

алгоритм з повним розгалуженням з циклом з лічильником

Запитання 12

Оберіть вкладку на якій розміщуються образи виконавця

варіанти відповідей

Скрипти

Образи

Звуки

Правка

Редактор образу

Запитання 13

Обери правильну послідовність команд, щоб додати новий образ для виконавця

варіанти відповідей

1. Натисни на вкладку "Образи"

2. Натисни на потрібного виконавця в списку спрайтів

3. Натисни на кнопку "оберіть образ із бібліотеки"

4. Оберіть категорію

5. Натисніть на потрібного спрайта двічі лівою кнопкою миші

1. Натисни на потрібного виконавця в списку спрайтів

2. Натисни на вкладку "Образи"

3. Натисни на кнопку "оберіть образ із бібліотеки"

4. Оберіть категорію

5. Натисніть на потрібного спрайта двічі лівою кнопкою миші

1. Натисни на вкладку "Образи"

2. Натисни на потрібного виконавця в списку спрайтів

3. Оберіть категорію

4. Натисни на кнопку "оберіть образ із бібліотеки"

5. Натисніть на потрібного спрайта двічі лівою кнопкою миші

Запитання 14

Обери, які дії відбулися з виконавцем після виконання цього алгоритму

варіанти відповідей
Запитання 15

За допомогою якої кнопки ми можемо додати ще одного виконавця зі списку бібліотеки спрайтів?

варіанти відповідей
Запитання 16

Оберіть кнопку за допомогою якої ми можемо змінити властивості спрайта (ім'я, стиль обертання, напрямок, показати чи приховати)

варіанти відповідей
Запитання 17

Вкажіть де знаходиться кнопка "Info" для виконавця спрайт в середовищі скретч

варіанти відповідей

у списку спрайтів, на виділеному спрайті у верхньому правому куті

у списку спрайтів, на виділеному спрайті у нижньому правому куті

у списку спрайтів, на виділеному спрайті у верхньому лівому куті

у списку спрайтів, на виділеному спрайті у нижньому лівому куті

Запитання 18

Виконуючи цей алгоритм виконавець намалює

варіанти відповідей

фігуру з 5 -ти кутів

фігуру з 6 -ти кутів

фігуру з 7 -ти кутів

фігуру з 8 -ти кутів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест