5 клас. (НУШ). Середовища проєктування.

Додано: 1 березня
Предмет: Інформатика, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

Запустити середовище Scratch 3 можна з допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 2

Запустити проєкт на виконання можна з допомогою кнопки

варіанти відповідей
Запитання 3

Як у середовищі Scratch називають виконавця?

варіанти відповідей

Спрайт

Фанта

Актор

Режисер

Запитання 4

Scratch - це ...

варіанти відповідей

Графічний редактор

Ігрова програма

Програма для друку

Середовище програмуання

Запитання 5

Комп'ютерна програма, створена в середовищі Scratch 3, називається

варіанти відповідей

проєктом

скриптом

спрайтом

сценою

Запитання 6

До якої групи команд належить

варіанти відповідей

Рух

Вигляд

Події

Програмування

Керування

Запитання 7

До якої групи команд належить

варіанти відповідей

Рух

Вигляд

Події

Керування

Звук

Олівець

Запитання 8

Об'єкт, який здатний виконувати команди, називається.....

варіанти відповідей

Об'єкт

Виконавець

Програміст

Командир

Скрипт

Запитання 9

Чи можна у Scratch намалювати виконавця самостійно?

варіанти відповідей

Ні

Так

Запитання 10

Алгоритм, в якому дії виконуються послідовно, одна за одною, і тільки один раз, називається

варіанти відповідей

лінійним

циклічним

складним

розгалуженим

Запитання 11

Команда - це .

варіанти відповідей

 той, хто виконує команди

наказ, вказівка виконати певні дії

Послідовність команд

скріпт

Запитання 12

Оберіть із переліченого способи, за допомогою яких можна створити новий спрайт:

варіанти відповідей

Намалювати у вбудованому графічному редакторі

Перетягнути мишкою з робочого стола

Обрати готовий об'єкт із бібліотеки

Установити з файла

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест