Визначає, стимулює, спонукає людину до здійснення будь-якої дії, включеної у визначену цим методом діяльність
Основним методологічним принципом , що визначає дослідження мотиваційної сфери, є положення про...
Складна, багаторівнева, неоднорідна система збудників, що включає потреби, мотиви, інтереси, ідеали, прагнення, установки, емоції, норми, цінності є:
Полімотивована діяльність, поведінка людини і домінуючий мотив у її структурі є:
Мотив – це те, заради чого здійснюється діяльність
Види мотивів:
Знайдіть зайве. Динамічні характеристики якості мотивів учіння
Знайдіть зайве. Змістовні характеристики якості мотивів учіння
Мотивація в загальному психологічному контексті є
Прагнення особистості через учіння утвердити свій соціальний статус у суспільстві та в конкретному соціальному колективі це:
Мотиви, які пов'язані з впливом на свідомість тих, хто навчається, певних чинників - вимог батьків, порад, прикладів викладачів, членів первинного колективу це:
Мотиви, які відображають прагнення студентів отримати ґрунтовну професійну підготовку для ефективної діяльності в різних сферах життя це:
Мотивація в широкому значенні слова розуміється, як
У загальнопсихологічному визначенні це емоційне переживання пізнавальної потреби -
Одним із прийомів збудження пізнавального інтересу у студентів є
Найщільніше пов’язаними з успішність є:
Здатність підтримувати необхідний рівень психічної активності з широким варіюванням чинників, які діють на людину – це
Навчання – діяльність викладача у навчальному процесі
Навчання – це вид формування особистості й колективу, що спирається на вправи, але доповнює його зв’язками нового змісту кожної вправи з раніше засвоєними
Навчання – це цілеспрямоване, послідовне передання загальноісторичного, соціокультурного досвіду іншій людині у спеціально організованих умовах сім’ї, школи, ЗВО
Навчання - це спілкування, в процесі якого відбувається кероване пізнання, засвоєння загальноісторичного досвіду, відтворення, оволодіння тією чи іншою конкретною діяльністю, що лежить в основі формування особистості
Навчання – це цілеспрямований педагогічний процес організації і стимулювання активної навчально-пізнавальної діяльності студентів з оволодіння науковими знаннями і навичками розвитку творчих здібностей, світогляду і морально-естетичних поглядів і переконань
Механізм формування людиною індивідуального досвіду через набуття, привласнення соціокультурного суспільно-історичного досвіду як сукупності знань, узагальнених способів дій, етичних норм та етичних правил поведінки – це
Залежність сприймання від попереднього досвіду особистості – це
Зміцнена, доведена в результаті багатократних цілеспрямованих вправ до досконалості виконання дії, яка характеризується відсутністю направленого контролю свідомості, оптимальним часом виконання і якістю – це
У побудові будь-якого навику виділяється
Прогресивна, поступальна кількісна і якісна зміна засвоюваних людиною знань, сформованих навичок і творчих умінь їх використання в різних ситуаціях – це
Результат навчальної діяльності – це
Різноманітні види індивідуальної й колективної діяльності студента на аудиторних та позааудиторних заняттях або вдома без безпосередньої участі викладача, але за його завданнями – це
..., що розглядається в цілому як діяльність, є багатостороннім, поліфункціональним явищем, яке має не тільки навчальне, але й особисте і суспільне значення
... в діяльнісному визначенні – це організована студентом, через його пізнавальні внутрішні мотиви, в найслушніший, раціональний із його точки зору час, контрольована ним самим у процесі і за результатом діяльність на основі позааудиторного опосередкованого системного управління нею з боку викладача
Найвищою формою навчальної діяльності студента за критерієм саморегуляції і цілеспрямування є
Цілеспрямована діяльність здобувачів освіти, результатом якої є розвиток особистості, інтелекту, здібностей, засвоєння знань, оволодіння уміннями та навичками – це...
Складові компоненти навчальної діяльності:
... є самим загальним поняттям, що визначає процес і результат набуття індивідуального досвіду біологічною системою (І. Зимня)
Научіння – це результат навчання, що залежить як від методів навчання, так і від особливостей особистості, яка навчається
Научіння характеризує факт набуття людиною нових психологічних якостей і властивостей у навчальній діяльності
Стійка доцільна зміна фізичної і психічної діяльності. яка виникає завдяки попередній діяльності і не викликається безпосередньо природними фізіологічними реакціями організму – це ... (Л. Ітельсон)
Засновником діяльнісної теорії навчання є...
Який з принципів виховання є визначальним у педагогічній системі А.С. Макаренка?
В якому з творів А.С. Макаренко розкриває засади родинного виховання:
Яка із ідей В.О. Сухомлинського є такою, що випередила свій час?
Форма навчання і виховання школярів запроваджена В.О. Сухомлинським:
Хто є засновником медичної освіти в Україні?
Яка структура медичної освіти в Україні:
Основна ідея реформування системи освіти в Україні – це:
Яку назву має процес об’єднання Європи, що супроводжується формуванням спільного освітянського та наукового простору
Болонська декларація «Про європейський простір вищої освіти» була оприлюднена
Україна приєдналася до Болонського процесу у
Найстарішим європейським університетом вважається університет у місті:
Починаючи з XV ст., освіченість Заходу проникає в Україну і набирає сили в:
Острозьку академію (греко–слов'яно–латинську колегію) було засновано близько:
Шляхом об’єднання Київської братської та Лаврської шкіл було створено Києво–Могилянську колегію у:
Києво-Могилянська колегія отримала статус академії у 1701 р. за сприяння:
До основних характеристик педагогічної діяльності належать:
Курс навчання в Києво-Могилянській академії тривав:
В Острозькій академії навчали учнів предметів - граматика, риторика, діалектика – які входили до:
Львівський університет було відкрито у:
У 1805 році було відкрито:
Харківський університет було відкрито за сприяння:
У 1834 році було відкрито:
З 1921 року розпочалась історія:
У 1875 році було засновано:
Першим ректором Київського університету був:
Перший вищий навчальний заклад на Закарпатті - Ужгородський державний університет був заснований у:
Перший ректор Острозької академії:
Останній гетьман України Кирило Розумовський планував відкрити:
У 1873 р. було створено Наукове товариство імені Тараса Шевченка при університеті:
Григорій Сковорода навчався у:
На початок 20-х років в Україні з'явилися вищі навчальні заклади нового типу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома