6 кл. Контрольна робота. Паралельні і перпендикулярні прямі. Координатна площина.

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 234 рази
9 запитань
Запитання 1

Яке з наведених тверджень правильне?

варіанти відповідей

Якщо два відрізки не перетинаються, то вони обов'язково паралельні.

Два відрізки, які лежать на перпендикулярних прямих, називаються перпендикулярними.

Якщо дві прямі, що лежать на одній площині, перпендикулярні до третьої, то вони перетинаються.

Два промені не можуть бути паралельними.

Запитання 2

Яка з точок, зображених на малюнку, має координати (-3; 2)?

варіанти відповідей

К

L

M

N

Запитання 3

Яка з наведених точок лежить на осі абсцис?

варіанти відповідей

А (1;1)

В (-3;0)

С (0;2)

М (-3;3)

Запитання 4

Яка з наведених точок належить осі ординат?

варіанти відповідей

 F(3; 0)

D(-3; 3)

C(0; 3)

N(3; -3)

Запитання 5

Які з прямих, зображених на малюнку, є перпендикулярними? А які паралельними? ( Оберіть усі вірні твердження)

варіанти відповідей

 p i t паралельні

 t i n перпендикулярні


m i n перпендикулярні

p i m перпендикулярні

m i n паралельні

Запитання 6

На малюнку зображено графік руху туриста. На осі абсцис відкладено час t, (у год), а на осі ординат - відстань туриста від дому s (у км). Скільки часу витратив турист на відпочинок?

варіанти відповідей

8 год

2 год

3 год

6 год

Запитання 7

Накресли на координатній площині замкнену ламану, послідовними вершинами якої є точки з координатами: (-1; -3); (-2; 0); (-1; 2); (-3; 2); (-1; 5); ( 1; 5); ( 3; 2); ( 1; 2); ( 2; 0); ( 1; -3); (-1; 3). Яка фігура вийшла?

варіанти відповідей

ваза

 хата

гриб

шестикутник

Запитання 8

Побудуйте на координатній площині точки А(-2;3), В(4;-1), С(-2;1), D(3;1). Знайдіть координати точки перетину відрізків АВ і CD.

варіанти відповідей

(0;2)

(1;1)

(1,5;1,5)

(3;0)

Запитання 9

На рисунку зображено графік руху туристів.З якою швидкістю ішли туристи до першої зупинки?

варіанти відповідей

3 км/год

4 км/год

6 км/год

5 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест